Hem - Regler - Instruktioner/Guider - Download - Deltagare - Resultat - Kalender - Forum - Länkar - Kontakt

Författare Meddelande

<  GruppH Cupen  ~  Lotsrallyt 15-19/6

Rasmus Persson
Postat: 2011 jun 15 3:30 pm Svara med citat
Mitsubishi Lancer Evo9 grN
Gick helt okej , ovant och svårt att få flyt och åka jämt! Smile
Bjuder på ett par bilder!

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida MSN Messenger
Ulf Carlsson
Postat: 2011 jun 15 4:44 pm Svara med citat
Ford Fiesta S2000
Värkar att vara fult ös Laughing Laughing

http://web.comhem.se/~u13152564/
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger ICQ
Jim Hjerpe
Postat: 2011 jun 15 6:18 pm Svara med citat
Volvo 242LE GrH
har kört premiären nu, och det var ju en upplevelse.. =) hade jag varit kartläsare åt mig själv hade jag klivit ur bilen efter ca. 9 km...
Sicket jäkla trams man håller på med, kom nog upp i 5 eller 6 cfh.

Svårt å ta de lugnt också, å så plötsigt naggar man lite i innern utan att ha sladd, åså rullar man..

Nej, blir nog till att investera i en rattjäkel nu. =)

Lycka till alla!

Ps. Ni som inte kört, kan inte nån se till å vara mer än 4 minuter efter täten, så slipper jag bli sist! Rolling Eyes

Postat: 2011 jun 15 6:24 pm Svara med citat
Ford Fiesta S2000
Jim Hjerpe skrev:
har kört premiären nu, och det var ju en upplevelse.. =) hade jag varit kartläsare åt mig själv hade jag klivit ur bilen efter ca. 9 km...
Sicket jäkla trams man håller på med, kom nog upp i 5 eller 6 cfh.

Svårt å ta de lugnt också, å så plötsigt naggar man lite i innern utan att ha sladd, åså rullar man..

Nej, blir nog till att investera i en rattjäkel nu. =)

Lycka till alla!

Ps. Ni som inte kört, kan inte nån se till å vara mer än 4 minuter efter täten, så slipper jag bli sist! Rolling Eyes

Jag har inte kört än så var lung Jim Wink Wink Laughing Laughing

http://web.comhem.se/~u13152564/
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger ICQ
Carl Eriksson
Postat: 2011 jun 15 7:20 pm Svara med citat
Att det hade gått bättre utan en lite miss vid andra bron på ss2, vilket gjorde att rutan sprack och sen såg jag inget dom två sträckorna.. lär ju inte vara kvar på tredjeplatsen när alla kört..
Tempot finns, men inte pålitligheten Rolling Eyes
Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
Micael Eriksson
Postat: 2011 jun 15 7:21 pm Svara med citat
Ford Fiesta S1600
Jag är ju lite ny i klassen.... är Persson "the man to beat" Cool
Han värkar då snabb så det räcker men hur står han mot Tommi Mäkinen tex. Jag hänger då inte alls med finnen... Very Happy

Postat: 2011 jun 15 8:56 pm Svara med citat
Micael Eriksson skrev:
Jag är ju lite ny i klassen.... är Persson "the man to beat" Cool
Han värkar då snabb så det räcker men hur står han mot Tommi Mäkinen tex. Jag hänger då inte alls med finnen... Very Happy

Nejrå! De flesta ligger någon sekund före mig på en del sträckor! Men verkar som att de är svårt att åka på alla hjul! Tommi ligger elva sekunder efter mig , men han verkar ha haft en riktigt dålig dag bakom ratten! Bara man åker lugnt och på vägen så gåre fort!

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida MSN Messenger
Tommi Mäkinen
Postat: 2011 jun 15 8:56 pm Svara med citat
HELVETE, i'm very idiot, SS1 in junction too inside and hit stone and i was there no chans to continue without CFH, rally was over but i tried push and take some points.. damn! Confused Confused but lycka till! Cool

Gustav Johansson
Postat: 2011 jun 15 9:11 pm Svara med citat
dåligt som fan av mig Sad Sad
några CFP och allmänt dåligt kört! Confused

Men men! man lär sig...
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post MSN Messenger
Tommie Lindberg
Postat: 2011 jun 15 9:49 pm Svara med citat
VW Golf KitCar A7
Målet för dagen var att spöa Persson på någon sträcka, höll i 2 sträckor sen gick de utför som vanligt Laughing kom imål iaf, en jävla massa minuter efter... Får hoppas på någon tröstpoäng Smile

Rasmus Persson
Postat: 2011 jun 15 9:59 pm Svara med citat
Tommie Lindberg skrev:
Målet för dagen var att spöa Persson på någon sträcka, höll i 2 sträckor sen gick de utför som vanligt Laughing kom imål iaf, en jävla massa minuter efter... Får hoppas på någon tröstpoäng Smile

Lovar dig att mitt hjärta stanna när jag såg att du kört hehe Razz sedan såg jag att du hade kraschat då pustade jag ut igen! Kan ju inte få spö av min gamla team chef ju ahahhehe =D Grymt bra kört Tommie! =D

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Tommie Lindberg
Postat: 2011 jun 15 10:05 pm Svara med citat
VW Golf KitCar A7
Rasmus Persson skrev:
Kan ju inte få spö av min gamla team chef ju ahahhehe =D

... som dessutom åkt framkrafs hela sitt liv Wink
Blev själv mycket förvånad Smile

Tony Bergqvist
Postat: 2011 jun 16 6:35 pm Svara med citat
Ford Fiesta S2000
Tyvärr hände det något med min dator Sad det börja o hacka som fan .. har aldrig hänt tidigare ? gick inte o köra alls .. bara bryta ihop o komma igen till nästa race .. ja behöver iallafall träna endel för det va inte lätt o hänga med !! kul att den här serien är igång Smile

Team Rookie Racing
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post MSN Messenger
Micael Eriksson
Postat: 2011 jun 16 7:02 pm Svara med citat
Ford Fiesta S1600
Tony Bergqvist skrev:
Tyvärr hände det något med min dator Sad det börja o hacka som fan .. har aldrig hänt tidigare ? gick inte o köra alls .. bara bryta ihop o komma igen till nästa race .. ja behöver iallafall träna endel för det va inte lätt o hänga med !! kul att den här serien är igång Smile

Tråkigt Crying or Very sad Ett litet tips till alla, om ni har nåt liknande strul, ni kan hoppa ur en tävling mellan två SS när det räknar ner för start. Då blir det "did not start ss"
Men kartisen får inte hinna säga kör, då är det så att säga kört Laughing

Postat: 2011 jun 16 9:29 pm Svara med citat
Mitsubishi Lancer Evo6
Var rejält taggad inför premiären och det märktes i början, det blev ett par avåkningar med antingen cfh eller världens långsammaste backning i gräset.. däremot gick det bättre på slutet, lovar gott inför fortsättningen.

Tack för en riktigt bra tävling, kul att vara igång med en serie igen!
Användarens profil Skicka personligt meddelande

Visa inlägg nyare än:  

Sida 1 av 3
Gå till sida 1, 2, 3  Nästa
Skapa nytt ämne

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet
Du kan ej bifoga filer i dettta forum