Ej anmäld

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

Post Reply
Bengt Andersson
Posts: 67
Joined: 2007 Jan 25 5:31 pm

Ej anmäld

Post by Bengt Andersson »

Nu blir jag tyvärr lite irriterad. Jag anmälde mig i den ordning som man skulle samt mottog följande mail från Erik, trots det står jag som oanmäld? Varför?

Hejsan!

Välkomna till svenska RBR-serien år 2007. Vi har mottagit din anmälan och kommer att skicka ut ert fasta startnummer inom några dagar. Vi inväntar lite arbete som kvarstår med fabriksteamen och sedan kommer vi att börja fylla på startlistan. Det blir nya startnummer detta år. De som vi hade förra året kommer alltså inte att automatiskt flyttas över.

Nytt för i år är att trimmat 4wd kommer att ha startnummer 1-99 med (fabriksteamen 1-18), otrimmat 4wd kommer att ha startnummer 101-199, trimmat 2wd kommer att ha startnummer 201-299 och Flexi Fuel Cup kommer att få 301-399. Önskemål om startnummer kan ni skicka som svar på detta mail. Kolla bara att ni hamnar i rätt klass.
Det betyder att man kommer att få ett nytt startnummer om man byter klass.

Vartefter det sedan blir klart med de fasta nummren samt bilar kommer ni att hitta det på deltagarlistan på www.rbrserien.se

Vi i organisationen önskar er än en gång välkomna och lycka till under året!

/Erik Persson, RBR-serien
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Re: Ej anmäld

Post by Erik Persson »

Bengt Andersson wrote:Nu blir jag tyvärr lite irriterad. Jag anmälde mig i den ordning som man skulle samt mottog följande mail från Erik, trots det står jag som oanmäld? Varför?

Hejsan!

Välkomna till svenska RBR-serien år 2007. Vi har mottagit din anmälan och kommer att skicka ut ert fasta startnummer inom några dagar. Vi inväntar lite arbete som kvarstår med fabriksteamen och sedan kommer vi att börja fylla på startlistan. Det blir nya startnummer detta år. De som vi hade förra året kommer alltså inte att automatiskt flyttas över.

Nytt för i år är att trimmat 4wd kommer att ha startnummer 1-99 med (fabriksteamen 1-18), otrimmat 4wd kommer att ha startnummer 101-199, trimmat 2wd kommer att ha startnummer 201-299 och Flexi Fuel Cup kommer att få 301-399. Önskemål om startnummer kan ni skicka som svar på detta mail. Kolla bara att ni hamnar i rätt klass.
Det betyder att man kommer att få ett nytt startnummer om man byter klass.

Vartefter det sedan blir klart med de fasta nummren samt bilar kommer ni att hitta det på deltagarlistan på www.rbrserien.se

Vi i organisationen önskar er än en gång välkomna och lycka till under året!

/Erik Persson, RBR-serien
Jag ber om ursäkt och ska rätta till det ikväll när jga kommer hem. Misstag gör vi alla.

/Erik
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Nu ere fixat. Jag har kollat igenom dom som står som ej anmälda och jag hade missat ett par till. Det blev sent inatt innan allt var klart så därför missade jag lite.
Bengt Andersson
Posts: 67
Joined: 2007 Jan 25 5:31 pm

Post by Bengt Andersson »

Ok, det är sånt som händer. Tack för att du fixade till det.

Mvh Bengt
Post Reply