hur gör jag??

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

Post Reply
Charlie Ekström
Posts: 1
Joined: 2007 Feb 11 6:38 pm

hur gör jag??

Post by Charlie Ekström »

hej jag är helt ny nu och hur gör jag för att köra serien som jag så gärna vill vara med i. jag har skapat en profil och allt men det står ej anmäld. så hjälp mig komma igång och hur gör man för att spela??
charlie ekström, eskilstuna
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Re: hur gör jag??

Post by Hasse Onkamo »

challe87 wrote:hej jag är helt ny nu och hur gör jag för att köra serien som jag så gärna vill vara med i. jag har skapat en profil och allt men det står ej anmäld. så hjälp mig komma igång och hur gör man för att spela??
Richard Burns Rally spel först o främst. Sen står det på instuktioner/Guider hur man gör. :D
Erik Andersson
Posts: 103
Joined: 2007 Feb 21 8:16 pm

????

Post by Erik Andersson »

Så ma måste ha Richard Burns Rally får att kunna köra i serien?
(också ny)
Impreza for live!
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Välkomna alla nya!

Japp man måste ha Richard Burns Rally för PC installerat på sin dator. Sedan tillkommer en del saker innan man kan köra online.

Det finns en checklista att följa bland instruktionerna. Sedan separata instruktioner för respektive steg för att komma igång.
Erik Andersson
Posts: 103
Joined: 2007 Feb 21 8:16 pm

Post by Erik Andersson »

okej tack...kan man köra något annat spel från ps2 om de är anslutet till internet?? eller finns Richard Burns Rally till ps2?
Impreza for live!
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Frågor om PS2 och onlinespel kanske du kan starta en ny tråd om i Övrigt då det inte har med detta spel eller serie att göra :?:
Post Reply