Rally Vännäs

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Rally Vännäs

Post by Erik Persson »

Eftersom pluginet inte är igång och vårt egna plugin inte är klart kommer vi eventuellt att tvingas skjuta på Rally Vännäs. Tävlingen kommer inte att utgå, utan bara köras senare.

Kanske måste vi möblera om mer i kalendern men jag hoppas att ni har förståelse då det inte är något vi kan påverka.

Definitivt beslut får vi ta lite senare i veckan.
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Re: Rally Vännäs

Post by Anders Alm »

Erik Persson wrote:Eftersom pluginet inte är igång och vårt egna plugin inte är klart kommer vi eventuellt att tvingas skjuta på Rally Vännäs. Tävlingen kommer inte att utgå, utan bara köras senare.

Kanske måste vi möblera om mer i kalendern men jag hoppas att ni har förståelse då det inte är något vi kan påverka.

Definitivt beslut får vi ta lite senare i veckan.
Klart att vi har förståelse för detta :!: Ingen av oss kan ju hjälpa att pluginet inte funkar :cry: Hoppas nu det svenska pluginet blir kanon
så behöver vi inte vara beroende av andra plugin. Eller hoppas kanske jag inte ska säga JAG vet att det blir kanon när bla Erik finns med i bilden :wink:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

I just detta med pluginet litar jag hårt på Tomas Landin. Han verkar både kunnig och intresserad. Så i det fallet är det han som skall ha cred!
User avatar
Daniel Hallsten
Posts: 63
Joined: 2007 Jan 01 5:54 pm

Post by Daniel Hallsten »

Heja Tomas :D
Hellre avåkt än frånåkt
Bengt Andersson
Posts: 67
Joined: 2007 Jan 25 5:31 pm

Post by Bengt Andersson »

Trist att det blir så, men inget att göra åt. vi får se fram mot ett svenskt plugin. Ni ska ha en stor eloge som arbetar med detta.

Mvh Bengan
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

Finns inget att göra åt de ! Men vi kan ju träffas nån gång på kvällarna o spela rbrnet ändå ! :D Föresten hur blir de me svenska pluginnet kommer utländska förare tillåtas ?
David Johansson
Posts: 10
Joined: 2007 Feb 12 12:35 pm

Post by David Johansson »

Erik Persson wrote:I just detta med pluginet litar jag hårt på Tomas Landin. Han verkar både kunnig och intresserad. Så i det fallet är det han som skall ha cred!
Är det ett svenskt plugin på g elr? Vill Tomas ha hjälp med detta? Jag hjälper gärna till.. Jobbar som systemutvecklare på dagarna så jag kanske kan va till någon hjälp. Detta är ju det roligaste bilsimmet som finns och att ev. lägga ner serien p.g.a. att pluginet inte funkar går ju bara inte.
-------------------------------------
Alvetool Rally Team
Förare: David Johansson
User avatar
Daniel Hallsten
Posts: 63
Joined: 2007 Jan 01 5:54 pm

Post by Daniel Hallsten »

Tomas Landin// Hur ser det ut i nuläget? Kan man få lite information kanske :D
Hellre avåkt än frånåkt
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Daniel>> Läs under Övrigt - Plugin alternativ så ser du det senaste som Tomas har lagt ut.
User avatar
Daniel Hallsten
Posts: 63
Joined: 2007 Jan 01 5:54 pm

Post by Daniel Hallsten »

Okej.. Tackar.. Hade missat de :roll:
Hellre avåkt än frånåkt
Markus Andersson
Posts: 280
Joined: 2007 Feb 04 10:46 pm

Post by Markus Andersson »

hur mycket blir Vänes uppskjutet nu ?, kan inte se det nånstans
//Mackan
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Svårt att svara på när vi inte vet när pluginet kommer igång. Vi får ta ett beslut så snart vi vet att allt fungerar igen. Det är det bästa svaret jag kan ge.
Erik Ljung
Posts: 34
Joined: 2007 Mar 27 8:44 pm

Post by Erik Ljung »

skulle villja ha en liten uppdatering om hur det går med Vännäs rallyt.
Rally är det roligaste man kan göra med byxorna på
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Antar att den är uppskjuten tills rbrseriens plugin funkar. :D
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Hasse har rätt. Vi kommer förhoppningsvis att kunna köra Rally Vännäs som första deltävlingen med vårt eget plugin. Men någon tidsplan är svårt att ha då alla inblandade gör det här på fritiden.

Det tjeckiska pluginet kommer väl så småning om igång och vi får väl se vad som kommer först. Så snart någon bra lösnig är igång och är stabil kommer vi att spika nya datum i kalendern.
Post Reply