Dum eller idiotisk idé eller kanske duglig?

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

Mikael Wiberg
Posts: 48
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Mikael Wiberg »

Marcus Jansson wrote:Alltså RWD tror jag inte har en chans mot S1600 hur bra den än är ! Liksom hur bra hänger 240 me i SM tex...Sen så är S1600 bilarna bättre än corolla GrH o golf 3 GrH osv...
Jasså :shock:
Det visste jag inte att s1600 bilarna åker ifrån grp h bilar konstigt eftersom att i supercupen så finns det många grp h bilar som åkt ifrån s1600 :!:

Men ja visst ja det var ju verkligheten :wink:
The speed was okay but the corner was to tight!
User avatar
Anders Wiberg
Posts: 45
Joined: 2007 Jan 01 5:27 pm

Post by Anders Wiberg »

Om det är så många som blev intresserad av att köra S1600 så får dom väll göra det men personligen tycker jag inte att vi ska slåihop N4 och S1600. men men
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Idag ser jag ingen anledning att slå ihop otrimmat4wd och trimmat2wd som klasserna heter här hos oss.

Men klassen trimmat2wd kommer förmodligen att bli intressantare framöver då vi kommer att själva ha bättre koll på vilka bilar som kommer att tillåtas i vår serie. Bland annat vet vi ju att Vovlo 242 grH är på gång likaså komemr vi ju att få in Golf KitCar.
Och kanske är det dags för någon att göra Wigren-skin och Sääv-skin till denna golf?

Vi ligger lågt med ny lista på bilar tills vi vet hur allt kommer att fungera.
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Erik Persson wrote:Idag ser jag ingen anledning att slå ihop otrimmat4wd och trimmat2wd som klasserna heter här hos oss.

Men klassen trimmat2wd kommer förmodligen att bli intressantare framöver då vi kommer att själva ha bättre koll på vilka bilar som kommer att tillåtas i vår serie. Bland annat vet vi ju att Vovlo 242 grH är på gång likaså komemr vi ju att få in Golf KitCar.
Och kanske är det dags för någon att göra Wigren-skin och Sääv-skin till denna golf?

Vi ligger lågt med ny lista på bilar tills vi vet hur allt kommer att fungera.
Du är alltid klok du Erik :wink: Fast Swiften vill vi också ha med
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Post Reply