Express specialen Deltävling 1.

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Då var allt installlerat och klart, körde rallyt precis nyss och det gick väll över förväntan. Det blev en cfh och ett antal snurrar annars gick det lungt o fint. Ligger jusst nu ca 2,5min före nästa volvo så man får hoppas att det räcker till seger :)

Bra upplägg på tävlingen Hasse :)
User avatar
Kim Gustafsson
Posts: 557
Joined: 2007 Jan 11 11:05 pm

Post by Kim Gustafsson »

jävlar i havet johan!

dina tider är rent grymma!!

jävligt bra kört! :D
User avatar
Torbjörn Eriksson
Posts: 344
Joined: 2009 Jul 22 7:27 pm

Post by Torbjörn Eriksson »

Fredrik Wengberg wrote:
Jim Hjerpe wrote:vill inte gnälla eller bråka.

MEN HUR FAN KENNETH ORKAR DU?!

:?
Han får förmodligen inte gnälla av sig hemma så han måste göra det någon annan stans, och tyvärr så verkar det bli på detta forum.
Gillar hans tävlingar och upplägg (Hälsingeserien) men inte hans förbannade gnäll på allt och alla.
quote]

huvet på spiken Fredrik
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

Post by Kenneth Nyström »

Torbjörn Eriksson wrote:
Fredrik Wengberg wrote:
Jim Hjerpe wrote:vill inte gnälla eller bråka.

MEN HUR FAN KENNETH ORKAR DU?!

:?
Han får förmodligen inte gnälla av sig hemma så han måste göra det någon annan stans, och tyvärr så verkar det bli på detta forum.
Gillar hans tävlingar och upplägg (Hälsingeserien) men inte hans förbannade gnäll på allt och alla.
quote]

huvet på spiken Fredrik

haha jag håller mig på vägen iallafall Torbjörn.... hur fan orkar man fuska?

jag förstår att det är jobbigt att det uppdagas att du fuskar


mm men tyckte bara att det var så påpassligt med en datorlåsning =) sen skiter jag vad "världsmästar" fredrik tycker... over and out
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
User avatar
Torbjörn Eriksson
Posts: 344
Joined: 2009 Jul 22 7:27 pm

Post by Torbjörn Eriksson »

Kenneth Nyström wrote:
Torbjörn Eriksson wrote:
Fredrik Wengberg wrote: Han får förmodligen inte gnälla av sig hemma så han måste göra det någon annan stans, och tyvärr så verkar det bli på detta forum.
Gillar hans tävlingar och upplägg (Hälsingeserien) men inte hans förbannade gnäll på allt och alla.
quote]

huvet på spiken Fredrik

haha jag håller mig på vägen iallafall Torbjörn.... hur fan orkar man fuska?

jag förstår att det är jobbigt att det uppdagas att du fuskar


mm men tyckte bara att det var så påpassligt med en datorlåsning =) sen skiter jag vad "världsmästar" fredrik tycker... over and out
att du bara orkar hålla på
men ang fuska så kanske vi ska börja diskutera alla dina omstarter i ewrcl igen ang data strul 8)

och vad är det som säger att jag alltid fuskar som du nu påstår för att jag genade på 1 ss på ditt rally ! !!!! Å vad FAN har det med detta inlägget att göra överhuvudtaget

lägg bara ner allt skitsnack lixom ingen som orkar lässa allt skit du slänger ur dig hela tiden
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

Post by Kenneth Nyström »

nu blandar du nog ihop mig med nån annan angående omstarter i ewrcl =)


och du genade på båda SSen jag kollade på... och som vi såg på bilden så var det ganska rejält =) pinsamt! eller var det som nån skrev, han kanske stannad och pissade =) och du genade inte bara på ett ställe det var lika illa som för ken.p


det var fan du som började hoppa på.... sen att du fuskar kan inte jag rå för!

sorry hasse om det blev off topic! slutdiskuterat nu
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
User avatar
Torbjörn Eriksson
Posts: 344
Joined: 2009 Jul 22 7:27 pm

Post by Torbjörn Eriksson »

Som jag sa att du ens orkar skaffa ett liv utanför detta forum eller slute lek Polis och sit å komentera precis vad alla andra skriver lr gör !
Stefan Larsson

Post by Stefan Larsson »

Torbjörn Eriksson skrev
Som jag sa att du ens orkar skaffa ett liv utanför detta forum eller slute lek Polis och sit å komentera precis vad alla andra skriver lr gör !
instämmer med förgående talare
Last edited by Stefan Larsson on 2009 Nov 09 12:33 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Jim Hjerpe
Posts: 681
Joined: 2007 May 10 1:44 pm

Post by Jim Hjerpe »

Kenneth Nyström wrote:sen skiter jag vad "världsmästar" fredrik tycker... over and out
Men herregud,

hur FAN har DU, av alla människor, mage å kalla nån "världsmästare" här?!?!
Det finns EN kille på detta forum som är världsmästare, tror han kan allt och är bättre än alla andra, är en gnällspik m.m. och det är du Kenneth Nyström!

Du är tamefan den enda på detta forum som håller på å dummar dig och bråkar på folk.

Tycker det är bra att du tar allvarligt på geningsproblemet, jag tycker som dig där, men hur fan orkar du hålla på å hoppa på folk, döma folk innan du vet fakta osv. Tänk på hur du uttrycker dig!
Allt borde kunna lösas utan att det ska bli sånt jävla liv om det, även om folk har genat. Tror inte det är någon som avskyr Ken eller Thorbjörn för att dom genat, så länge dom står för det. Förutom du då, Kenneth.

Sen är det självklart jäkligt bra att det kommer fram, då kanske det slutar så småningom och alla kan åka på lika villkor.

Men AVSKYR att man inte kan uppföra sig som folk för det!

Förlåt för off-topic, brukar inte hålla på och tjafsa, och det är nog ganska meningslöst, men blir bara så jäkla sur när mer eller mindre vuxet folk inte kan bete sig som just det; vuxet folk.
// Jim Hjerpe
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Nu tar vi de lugnt innan de rinner över. Ja har haft mina duster jag också med Kenneth. Men det blir lätt så när man tycker olika. Vi tyckte nog både det ena och andra om varann, men det blir nog så när man tycker att man själv har rätt.
Bättre o vänta någon dag med ett inlägg tills man känner det värsta har runnit av en, så vi slipper sånt här.
Förstår att de är svårt (ja vet) men det funkar!
Jag är långt ifrån perfekt själv och gör massa tok ibland, men ja försöker göra så gott ja kan.:D
Det är bättre vi stöttar o hjälper varann än att vi hackar på varann. Det gäller mig o alla andra också.
Mer positiva vibbar nu allihopa så blir det här kanon!
Hade bra nu allihopa / Mvh Hasse



"Rättade till några stav fel om de är någon som undrar :wink: "
Last edited by Hasse Onkamo on 2009 Nov 09 6:02 pm, edited 3 times in total.
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Tycker det börjar bli lite väl mycket hackande hit o dit, Vore det inte bättre att alla försöker vara lite positiva o tacka Hasse för jobbet han gör med serien,Måste ju vara roligare att lägga ner en hel del arbeta o få lite positivt än en massa gnäll.Vet också att det är lätt att man överreagerar i bland, Så Hasses tips att vänta någon dag innan man skriver av sej är en väldigt bra lösning,
Andreas Carlsson
Posts: 88
Joined: 2007 Jan 31 8:37 pm

Post by Andreas Carlsson »

Ja då har man kört första deltävlingen och vill bara säga VILKEN BRA TÄVLING!!!! gillar den starkt trots att man hade 2st kopplings ras och körde som en krata och det hela sluta med att man spilde olja på halva ss8 :) så hoppas ingen åkte på den i sådana faill ber jag om ursäkta men försökta ta mig i mål bara men det saknades 300m för det. vill bara tacka än en gång för en rolig tävling.
User avatar
Tomas Nordins
Posts: 165
Joined: 2007 Jan 02 9:43 am

Post by Tomas Nordins »

Tack Hasse för att du tog över taktpinnen !
Premiär rallyt slutade med en medioker insats med c:a 10 tappade sekunder på missar, sen vete katten hur man skall ta in resten på Christer, Snyggt kört Christer !
#72 Tomas Nordins
Team Ruka Djur�s
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Ja då var premiären avklarad, rena katastrofen, :cry: 3 godkända ss :lol: , övriga var jag mer utanför än på vägen, :twisted: :twisted:
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Hasse Onkamo wrote:Nu tar vi de lugnt innan de rinner över. Ja har haft mina duster jag också med Kenneth. Men det blir lätt så när man tycker olika. Vi tyckte nog både det ena och andra om varann, men det blir nog så när man tycker att man själv har rätt.
Bättre o vänta någon dag med ett inlägg tills man känner det värsta har runnit av en, så vi slipper sånt här.
Förstår att de är svårt (ja vet) men det funkar!
Jag är långt ifrån perfekt själv och gör massa tok ibland, men ja försöker göra så gott ja kan.:D
Det är bättre vi stöttar o hjälper varann än att vi hackar på varann. Det gäller mig o alla andra också.
Mer positiva vibbar nu allihopa så blir det här kanon!
Hade bra nu allihopa / Mvh Hasse



"Rättade till några stav fel om de är någon som undrar :wink: "
Amen för det Hasse!, By the way en kanontävling, men det gick åt pipan tyvärr, tar nya tag tills nästa.Måste även försöka att slipa till en bra asfaltssetup..
Tack för tipsen.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Post Reply