Högakustenrallyt

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

User avatar
Sven Hedman
Posts: 17
Joined: 2008 Jan 19 7:41 pm

Post by Sven Hedman »

Ja då blev det skit, det blir tydligen ingen dump när man dödar spelet själv.
Chrille Svensson
Posts: 48
Joined: 2007 Jan 02 6:22 pm

Post by Chrille Svensson »

Du kanske har gått och lagt dig nu men skickade en request igen vid halv 10 som du inte svarat på. Sitter uppe några minuter till om du hinner/vill fixa den.
Hasse Onkamo wrote:Skickar request endast om ni har dmp fil eller att de står så här - Did not start to SS ?? - på retired listan :!:
Bättre med en avåkning än att bli ifrån åkt!
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Chrille Svensson wrote:Du kanske har gått och lagt dig nu men skickade en request igen vid halv 10 som du inte svarat på. Sitter uppe några minuter till om du hinner/vill fixa den.
Hasse Onkamo wrote:Skickar request endast om ni har dmp fil eller att de står så här - Did not start to SS ?? - på retired listan :!:
Ska kolla den nu!
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Hasse Onkamo wrote:
Chrille Svensson wrote:Du kanske har gått och lagt dig nu men skickade en request igen vid halv 10 som du inte svarat på. Sitter uppe några minuter till om du hinner/vill fixa den.
Hasse Onkamo wrote:Skickar request endast om ni har dmp fil eller att de står så här - Did not start to SS ?? - på retired listan :!:
Ska kolla den nu!
Nu kan du gasa igen Crille
Chrille Svensson
Posts: 48
Joined: 2007 Jan 02 6:22 pm

Post by Chrille Svensson »

Tack för hjälpen Hasse!! Det resulterade i en tredje plats i klassen!
Tyvärr tappade jag över 30 sek på ss2 med en lättare rullning men sen så tappade jag "bara" ca 12 sek på dom andra per sträcka när jag körde med tangentbordet, är svårt när man måste ha automat. Men tog ju mig imål denna gången iallafall :D

Hasse Onkamo wrote:
Hasse Onkamo wrote:
Chrille Svensson wrote:Du kanske har gått och lagt dig nu men skickade en request igen vid halv 10 som du inte svarat på. Sitter uppe några minuter till om du hinner/vill fixa den.
Ska kolla den nu!
Nu kan du gasa igen Crille
Bättre med en avåkning än att bli ifrån åkt!
Chrille Svensson
Posts: 48
Joined: 2007 Jan 02 6:22 pm

Post by Chrille Svensson »

Hej Micael.

Tack för den infon! Var hos en kompis och körde med ratt och pedaler när spelet hoppade ur. Han hade tydligen ändrat lite på däcktrycket jämfört med den setupen jag har. Fick köra med tangentbord nu med, är inte lätt....


Micael Eriksson wrote:
Chrille Svensson wrote:Nu när jag skulle gå in på ralllt å skrivit lösen så stod det så här typ: " Not right setup for this car"
Du måste ha EXAKT samma setup som du hade när du blev utkastad första gången, har du ändrat på nåt i setupen måste du ändra tillbaka......
Bättre med en avåkning än att bli ifrån åkt!
Post Reply