Kvarnturen. Deltävling 7.

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Kvarnturen. Deltävling 7.

Post by Hasse Onkamo »

Det kommer att bli en tävling med riktigt snabba sträckor från England och USA. Därför tar jag med 2 ss på shakedown. Kommer inte att bland hur som helst. Första delen kommer att bli från ett land, sen efter stor servicen byter vi till den andra. Lycka till allihopa :wink:

SHAKEDOWN - http://rbr.onlineracing.cz/index.php?ac ... e9cc064d11

KVARNTUREN. DELTÄVLING 7 - http://rbr.onlineracing.cz/index.php?ac ... 92f9dca169
Andreas Carlsson
Posts: 88
Joined: 2007 Jan 31 8:37 pm

Post by Andreas Carlsson »

jag ser fram imot detta äntligen är det grus igen
User avatar
Dennis Hernehult
Posts: 263
Joined: 2007 Jan 01 5:10 pm

Post by Dennis Hernehult »

Kommer subaru n14 URT vara tillåten sista tävlingen?
_\|/__\|/__\|/_Dennis_\|/__\|/__\|/_
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Dennis Hernehult wrote:Kommer subaru n14 URT vara tillåten sista tävlingen?
Yes. Ska bara uppdatera listan. Fixar det imorgon :!:
Björn Lövdahl
Posts: 272
Joined: 2007 Jan 01 3:04 pm

Post by Björn Lövdahl »

Ringrostigheten gjorde sig påmind. När jag laddade fullt på SS3 som var lite av en favorit tidigare så slutade det i ett träd.

Längtar tills nästa säsong så man får lite mil i bilen
//Björn
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

Tanken var att ta det lugnt. Men det slutade i avåkning.
Image
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Nu har du nått att bita i Micael! Satte 3 st PB 8) Lycka till!
Anders Lindbladh
Posts: 267
Joined: 2009 Feb 18 11:48 am

Post by Anders Lindbladh »

Det började ganska bra och jag hängde med hyffsat på de flesta sträckorna, men inför näst sista sträckan glömde jag att byta däck och då blev det som det blev. Kom för fort på ett ställe och slog i ett träd och snurrade. Ändå var jag inte mer än 7 sek efter Vestlund på sträckan. Ligger just nu trea men man lär väll halka ner några placeringar till kan jag tänka mig.

Tack för den här säsongen !! :)
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Helvete,blev 2st CFH och om jag inte gjort den sista CFH´n hade jag ledat klassen före Tommie. Men bara ta lärdom och komma tillbaka ännu snabbare till nästa säsong ! :)
User avatar
Baril Ignatius
Posts: 302
Joined: 2007 Jan 01 5:17 pm

Post by Baril Ignatius »

Jag kom i mål!! 8)
Det var länge sedan jag körde RBR och tog mig an utmaningen nu till sista rally. Var ganska skönt. Inga förväntningar. Kändes helt klart som ett riktigt rally för min del, då jag var verkligen tvungen att lyssna på noterna, för att inte köra av vägen. Annars har man allt som oftast kört SS:n så mycket att man kan de utantill.
Farten räcker säkert lite långt, men jag är mycket nöjd. Och huvudsaken är ju att man själv är nöjd.
Bättre deltagande från min sida räknar jag i nästa säsong.
Bra jobbat, alla admins och rally generaler.
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Testade lite N4 denna tävlingen för att mästerskapet i grp h endå var förlorat...

Iaf, det började ganska illa med diverse avåkningar ovana med bilen som gjorde att jag tappa tålamodet mot slutet och i samma takt blev greppet dåligt. Blev total flatout på vissa sträckor, är helt otroligt att bilen inte blev kvar på någon sträcka.

Tack för denna säsong, serien sköts mycket bra PDT_003
Leif Backlund
Posts: 83
Joined: 2007 Feb 28 11:11 pm

Post by Leif Backlund »

Tack för en bra säsong, med roliga och utslagsgivande tävlingar, hoppas på lite mer tur och känsla i dom egna prestationerna nästkommande säsong. Bytte klass denna gången, parkerade glaslancern mot en skapligt ny Impreza och det gick rätt fint, vi får väl se om man satsar vidare på den nästa säsong.
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Tommie Lindberg wrote:Nu har du nått att bita i Micael! Satte 3 st PB 8) Lycka till!
:shock: Bara 3, då räcker det med att jag sätter 4. Du gör det då enkelt för mig..... :twisted: :twisted:
Hellre dö än fega
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Micael Eriksson wrote:
Tommie Lindberg wrote:Nu har du nått att bita i Micael! Satte 3 st PB 8) Lycka till!
:shock: Bara 3, då räcker det med att jag sätter 4. Du gör det då enkelt för mig..... :twisted: :twisted:
-01:35.33 före Tommie. De hade jag aldrig trott. Tyckte de gick skit illa på vissa sträckor. Får tacka alla som har ställt upp den har säsongen o hjälpt mig med resultaten och kört själva serien. Stort tack igen till er alla!!
//Hasse
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Hade överladd på dom 3 första sträckerna . höll på gå åt helvete !!!!
[youtube][/youtube]
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
Post Reply