Deltävling 3 - Rally Gotland

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

Stefan Öhrstrand
Posts: 12
Joined: 2012 Aug 14 4:53 pm

Ang repriser

Post by Stefan Öhrstrand »

Hej, kan nån förklara hur jag hittar repriserna som sparats från plugin och i spelet. Filerna antar jag sparas som .rpl, men hur jag än söker och letar så finner jag inte en enda repris trots att dom finns i spelet. Tack så länge!!
'
Anders Svärd
Posts: 420
Joined: 2008 Mar 06 7:32 pm

Re: Ang repriser

Post by Anders Svärd »

Stefan Öhrstrand wrote:Hej, kan nån förklara hur jag hittar repriserna som sparats från plugin och i spelet. Filerna antar jag sparas som .rpl, men hur jag än söker och letar så finner jag inte en enda repris trots att dom finns i spelet. Tack så länge!!
'
Finns en mapp i Richard Burns-mappen som heter replays !
The speed was ok but the corner was to tight.
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Ikväll kl 23.59 måste repriserna vara inskickade, vi saknar repriser från några förare ännu.
Tobias Hult
Posts: 196
Joined: 2011 Mar 27 2:35 pm

Post by Tobias Hult »

Domarmötet efter Deltävling 3, Rally Gotland, har nu genomförts.

Alla geningskontroller är gjorda på de som skickat in sina repriser och inga bestraffningar kommer att delas ut.
Dock har inte alla som var tvungna att skicka in sina repriser innan torsdag 23:59 gjort det. Vi saknar repriser från Kalle Kronkvist på SS1, SS2, SS3, SS4, SS6 och SS7. Från Carl Eriksson på SS1, SS2, SS3, SS4, SS5, SS6, SS7 och SS8. Från Pierre Melin på SS2, SS3, SS6, SS7 och SS8. Detta innebär att dessa tre kommer att bestraffas med 1 minut per missad inskickning.

Bestraffningar:

Kalle Kronkvist: 6 minuter (miss av reprisinskickning SS1, SS2, SS3, SS4, SS6 och SS7)
Carl Eriksson: 8 minuter (miss av reprisinskickning SS1, SS2, SS3, SS4, SS5, SS6, SS7 och SS8)
Pierre Melin: 5 minuter (miss av reprisinskickning SS2, SS3, SS6, SS7 och SS8)

Resultatlistorna kommer att uppdateras inom kort.
HULT Tobias
Nordic Sim Motorsport
Carl Eriksson
Posts: 111
Joined: 2010 Apr 08 8:46 pm

Post by Carl Eriksson »

Shit att jag missade detta.. Har inte varit hemma under hela vecka så därför har det varit lite svårt att ha datorn igång.. :/
Post Reply