Lämmnar min plats i serien!

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

Post Reply
User avatar
Peter Lundström
Posts: 266
Joined: 2007 Jan 01 10:13 pm

Lämmnar min plats i serien!

Post by Peter Lundström »

Jag lämmnar mitt körande i serien då jag helt tappat suget efter att spela då jag inte har nån tid över för det utan hellre vilar eller är med familjen så mkt jag kan på fritiden!

Jag kommer dock givetvis att stå för hemsidan som sponsor fortfarande eftersom jag tycker allt sköts så proffsigt och snyggt så man vill gärna förknippas med serien på nått sätt 8)

Lycka till i skogen till er alla :!:
User avatar
Clarence Blom
Posts: 337
Joined: 2007 Jan 03 6:13 pm

Post by Clarence Blom »

Mkt synd! Hoppas på återfall.
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

För oss är det ett tråkigt beslut, men jag har full förståelse för att tid och engagemang inte räcker till. Och familjen är ju betydligt viktigare än att sladda runt i vår virtuella värld.

Du har stöttat oss på flera sätt och självklart är du välkommen att köra so ofta eller sällan som du vill. Kom gärna in och ge på oss lite dumma kommentarer om inte annat. :wink:
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

Helt klart synd...Förstår att familjen är viktigare än ett bilspel...Kommer att sakna "och dagens idiotladd" men får hoppas de finns fler gasvilliga dårar som är villiga att köra i kalsonger när de är 35 grader varmt
User avatar
Peter Lundström
Posts: 266
Joined: 2007 Jan 01 10:13 pm

Post by Peter Lundström »

:lol: de finns mkt galningar här så de är nog inget problem haha!
Fredrik Levstad
Posts: 34
Joined: 2007 Jan 02 8:17 am

Post by Fredrik Levstad »

Peter Lundström wrote::lol: de finns mkt galningar här så de är nog inget problem haha!
Tror nog bara det är du här :roll: tror nog att Mr Lundström snart plockar ner Ratten o Pedalerna från hylla igen
RALLI Full Gas i Potatisåkern barra
Post Reply