NordDeutschland

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

:!: Stort grattis till alla poängplockare! :!:

Vad jag förstår på kommentarerna var det många som inte hade kolla på fjädring och hjul på alla sträckor. Det blir nog kanske lite lättare på nästa rally... :wink:
Ikväll kommer sammaställning med resultatlista mm.

Jag måste också påminna alla om den obligatoriska anmälan. Tror att det finns några som kört men som ite anmält sig. Vilket i sig är ett regelbrott, men vi får se mellan fingrarna så här första rallyt för säsongen, eller hur?

Snart kommer en obligatorisk registrering på forumet. Så ni som inte är registrerade ännu kan passa på att göra det. Men mer information om det lite senare.

Återigen ett stort grattis till de som lyckades hålla sig på vägen och i skinnet. :D
Martin Holmdahl
Posts: 2
Joined: 2007 Jan 05 5:10 pm

Post by Martin Holmdahl »

Mikael Wiberg wrote:Tack för ett kanon rally
Å äntligen gick det bra leder just nu Grp N :shock:

//Micke
Grattis till Vinsten Micke!

// Martin Holmdahl, snart teamkamrater ;)
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Det kommer att bli film från denna tävling och under kvällern kommer instruktioner för dom som vill ladda upp sitt skin så det kommer med på filmen. Men har ni inget eget skin kommer det att användas standardskin till bilen. Eventuellt någon variant.
Fabriksförarna behöver inte skicka skin. De har vi ju redan.

Det blir SS2 Bisanne som det kommer att visas från alla som skickar in sin repris till den sträckan.
Som vanligt laddar ni upp repriserna till pluginsidan.

För alla er som kom topp 3 i respektive klass på någon sträcka finns ju ett krav på att ni ska ladda upp repriserna till pluginsidan.

Det finns en instruktion här på sidan för att ladda upp repriser. Den hittar ni under Instruktioner/Guider.
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

När beräknar du att man kan ladda upp sin skin?
Image
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Som sagt det kommer att öppnas under kvällen. Exakt deadline för att få med skinnet på filmen har jag inte satt än. Vi får se. Det återstår en del detaljer innan jag kan köra igång med filmskapandet...
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

behöver du hjälp med nåt så säg bara till...jag använder Sony Vegas 6...
Image
User avatar
Christian Larsson
Posts: 182
Joined: 2007 Jan 04 6:14 pm

Post by Christian Larsson »

Team Gamarna.net vill gratulera alla pallplatstagare i sina respektive klasser!
Kenneth Emanuelsson
Posts: 46
Joined: 2007 Jan 01 3:24 pm

Post by Kenneth Emanuelsson »

Grattis alla på pallen.

själv måste jag vara nöjd med mitt rally inge större missar vad jag minns :shock:
kan ju inte på stå att jag kommer så där jätte bra överens med cittran, hittar inte den där rätta fart känslan, men det är väl bara träning som fattas.

nu tebax under täcket och försöka bota förkylningen och tycka lite synd om mig själv :)
User avatar
Jonathan Johansson
Posts: 166
Joined: 2007 Jan 01 7:57 pm

Post by Jonathan Johansson »

Grattis till er alla!
Hompe
User avatar
Baril Ignatius
Posts: 302
Joined: 2007 Jan 01 5:17 pm

Post by Baril Ignatius »

Grattis till alla som kom i mål......
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Resultatlistan uppdaterad. Om ni inte ser den nya sidan klicka på uppdateraknappen i webbläsaren så ska det ordna sig. Hör av er om det är oklarheter...
User avatar
Christian Larsson
Posts: 182
Joined: 2007 Jan 04 6:14 pm

Post by Christian Larsson »

Kommer det att komma någon fullständig restultatlista eller länk under resultatsidan till tävlingsresultatet?
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Christian Larsson wrote:Kommer det att komma någon fullständig restultatlista eller länk under resultatsidan till tävlingsresultatet?
Japps. sidan är inte riktigt klar än... Det händer lite smått och gott med den ett tag till.

Bland annat finns nu 2006 års resultat där också.
Tommy Hamreus
Posts: 117
Joined: 2007 Jan 01 2:26 pm

Post by Tommy Hamreus »

Det är nåt fel med resultatlistorna. Både i trimmat och otrimmat har 2an fått för mycket poäng.
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Nja, det var väl trean som hade fått fel poäng. Tror att jag rättat till det nu...
Post Reply