Noter

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

Post Reply
Mikael Wiberg
Posts: 48
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Noter

Post by Mikael Wiberg »

De svenska noterna som finns å ladda ner på downloadsidan ä det siffernoter? eller beskrivande? eller ä det en blandning?
Funkar dom på pluginet?
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Re: Noter

Post by Hasse Onkamo »

Mikael Wiberg wrote:De svenska noterna som finns å ladda ner på downloadsidan ä det siffernoter? eller beskrivande? eller ä det en blandning?
Funkar dom på pluginet?
Testade dom igår o de är blandat. Dom funkar på pluginet. Jag gillade inte dom. Marcus noter är bäst hitills. Är de ingen som kan göra riktiga siffer noter. :?:
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Re: Noter

Post by Anders Alm »

Hasse Onkamo wrote:
Mikael Wiberg wrote:De svenska noterna som finns å ladda ner på downloadsidan ä det siffernoter? eller beskrivande? eller ä det en blandning?
Funkar dom på pluginet?
Testade dom igår o de är blandat. Dom funkar på pluginet. Jag gillade inte dom. Marcus noter är bäst hitills. Är de ingen som kan göra riktiga siffer

noter. :?:
Vilken Marcus :?: Finns dom att ladda ner :?:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

Det kommer en patch som ska göra så att noterna blir helt och hållet siffernoter.
Image
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

huhu

Post by Marcus Jansson »

Hasse jag ska försöka och fixa dom noterna...Ska se om nån kompis har en bättre mikrofon som jag kan låna ..Det är ju massa konstiga ljud i dom noterna..
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Re: huhu

Post by Hasse Onkamo »

Marcus_Jansson wrote:Hasse jag ska försöka och fixa dom noterna...Ska se om nån kompis har en bättre mikrofon som jag kan låna ..Det är ju massa konstiga ljud i dom noterna..
Ljudet är de inget större fel på Marcus. Det är bara så att jag vill ha siffernoter.
Sen att man höjer rösten vid varningar o vägbyten. Sen finns det säkert förare som vill ha beskrivande noter. Så ni kan väl göra så att en gör siffer o den andra beskrivande. Då sliper vi blandat :D
Mikael Wiberg
Posts: 48
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Mikael Wiberg »

Simon Ek wrote:Det kommer en patch som ska göra så att noterna blir helt och hållet siffernoter.
Kanon att det blir bara siffernoter så det inte ä blandat :D
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

Jepp, så snart min soundmod är klar så börjar jag med att göra Patch 1.1
Image
Post Reply