RBR Net

Enskilda rallyn som inte ingår i några serier.
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Re: kom igen nu

Post by Marcus Jansson »

[quote="Tiden kan ju också spela roll
för många tv program börjar ju vid 20-21,00 tidern... För min del blir det att
spela ibland o vara social med familjen ibland....[/quote]


Håller med ! Kanske är de bättre om vi spelar runt 19-19.30 ? Det blir iaf en timme längre ? :S Sen kanske en del (tex jag) orkar spela från 19.00 te 22.00 så att dom som kommer sen vid 20.00 också får spela en stund
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

Håll en tid! Start kl 20,00 pungt slut. då har de flesta hunnit komma hem från jobben, eventuellt sover småbarn och det är lugnt i huset. Alla har inte samma förutsättningar som oss "skol pöjka".
User avatar
Kim Gustafsson
Posts: 557
Joined: 2007 Jan 11 11:05 pm

Post by Kim Gustafsson »

jag skulle gärna köra, om det inte vore så att jag hade tagit sönder min dator :roll: , men förhoppningsvis är den lagad snart! :D
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Marcus Strand wrote:Håll en tid! Start kl 20,00 pungt slut. då har de flesta hunnit komma hem från jobben, eventuellt sover småbarn och det är lugnt i huset. Alla har inte samma förutsättningar som oss "skol pöjka".
Jag menade inte att vi skulle ändra tid utan försöker bara komma på varför vi är så få på rbr net . Det finns ju många viljor så man får välja en tid o försöka spela då... För min del spelar det inte så stor roll vilken klass jag kör utan det är just det med snacket mellan racern o hornen som växer fram när det vankas tävling ....det tycker jag är jävligt skoj :D
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

mindre folk på forumet också

Post by Anders Alm »

Jag tycker att det har minskat även här på forumet o det är ju säkert pga av bristen på plugin. Så det är kanske inte konstigt att att det är få som spelar på rbr net..Fast det är bara en tanke jag hade....
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Peter Lundström
Posts: 266
Joined: 2007 Jan 01 10:13 pm

Post by Peter Lundström »

Det är nog så att de går på tomgång nu :(

Men för min del är det så att jag inte hinner med att spela förrns ca 22 tidigast :cry: och inte så ofta heller :cry: :cry:

Hoppas Pluginet (svenska eller wallys) kommer i gång snart 8)
Daniel Svensson
Posts: 5
Joined: 2007 Jan 17 11:38 am

Post by Daniel Svensson »

försökte spela idag men det funkade inte alls. det hackade jätte mycket. även om jag ställde ner grafiken till absolut sämsta... :( brukar inte ha problem med det annars..
tråkigt. men jag hoppas på ett svensk stabilt plugin snart ;)

MVH.
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Undrar hur ni kan välja nya bilar i rbr net så fort.. Kan någon förklara hur man gör :roll: Skulle vilja kunna ändra snabbt som ni andra gör..
Go natt :wink:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Tommy Hamreus
Posts: 117
Joined: 2007 Jan 01 2:26 pm

Post by Tommy Hamreus »

det är ju plats för 8 bilar installerade samtidigt så det snabbaste är ju att ha 8 olika man ofta använder installerat :)
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Tommy Hamreus wrote:det är ju plats för 8 bilar installerade samtidigt så det snabbaste är ju att ha 8 olika man ofta använder installerat :)
Jo det är ju klart men varje gång jag vill byta bil från tex N12 till 307wrc så måste jag instalera om bilen i Eriks program o finns inte bilen där så går jag in i min rbrmapp o väljer ny bil o ersätter den gamla ...Förstår ni vad jag menar :?: :wink: .
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Mattias Ahlstrom
Posts: 354
Joined: 2007 Jan 01 4:48 pm

Post by Mattias Ahlstrom »

Och sen måste väl physicsfilen också bytas, eller?
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Mattias Ahlstrom wrote:Och sen måste väl physicsfilen också bytas, eller?
Japp både physicsfilen o själva bilen måste jag kopiera sen klistra in o välj ersätta alla filer
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

Men adda mig på msn (marcus_rally@hotmail.com) så fixar vi de.. Då får du både Impreza N12 o 307:an inne samtidigt om du vill,jag har 8 icke originalbilar inne samtidigt utan att behöva byta physics... Sen har jag 4 såna physics och setups te varenda en =) Alltså 32 bilar =)
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

rbrnet nu...
Kenneth Emanuelsson
Posts: 46
Joined: 2007 Jan 01 3:24 pm

Post by Kenneth Emanuelsson »

Erik Persson wrote:rbrnet nu...
otroligt!
jag har kollat på rbrnet 3 kvällar i rad men inte sett en enda svensk förutom Onkamo men han lämnade rbrnet samma sek som jag joinade :(

och i går hade jag gett upp att kolla på rbrnet :(

och i kväll ska jag köra tävling i GTR2 på Spa banan troligen rattande en Corvette och troligen i spöregn, hur kul är de? :?

har inte kört RBR på några veckor nu så suget börjar bli lite för mycket nu,
jaja får väl fortsätta spana, någon gång ska det väl dyka in någon på rbrnet :D
Post Reply