Inbjudan till MidnightSun H-Cup

Rasmus Perssons cup

Moderator: Rasmus Persson

User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

På grund av sjukdom så har jag inte orkat uppdatera resultaten men ska försöka göra det i morgon.
User avatar
Gert Pettersson
Posts: 96
Joined: 2009 Mar 21 6:19 pm

Post by Gert Pettersson »

Ulf Carlsson wrote:På grund av sjukdom så har jag inte orkat uppdatera resultaten men ska försöka göra det i morgon.
Ta det lugnt Uffe Hälsan går före allt annat.
Krya på dig i lugn och ro.
User avatar
Ulf kavic Carlsson
Posts: 16
Joined: 2010 May 04 7:19 am

Post by Ulf kavic Carlsson »

Gert Pettersson wrote:
Ulf Carlsson wrote:På grund av sjukdom så har jag inte orkat uppdatera resultaten men ska försöka göra det i morgon.
Ta det lugnt Uffe Hälsan går före allt annat.
Krya på dig i lugn och ro.
Tack Gert, Nu är det uppdaterat.

http://web.comhem.se/~u21053136/resultat.htm
User avatar
Elias Lundberg
Posts: 361
Joined: 2009 Jan 10 6:39 pm

Post by Elias Lundberg »

jag kan inte köra shakdown för får felmedelande om stage 70 och jag har installerat all sträckor :( hjälp tack !
//Elias
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Elias Lundberg wrote:jag kan inte köra shakdown för får felmedelande om stage 70 och jag har installerat all sträckor :( hjälp tack !
Denna ska du ha.
70 - Prospect Ridge II A
User avatar
Elias Lundberg
Posts: 361
Joined: 2009 Jan 10 6:39 pm

Post by Elias Lundberg »

vart kan jag få tag i den ?
//Elias
User avatar
Elias Lundberg
Posts: 361
Joined: 2009 Jan 10 6:39 pm

Post by Elias Lundberg »

tack så mycket för hjälpen :)
//Elias
Oyvind Andersen
Posts: 218
Joined: 2010 Feb 15 10:38 pm

Post by Oyvind Andersen »

Elias Lundberg wrote:tack så mycket för hjälpen :)
Bare hyggeligt og kunne hjelpe :D
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Nu är man med i leken igen. Shakedown körd åtminstone. Får se om jag kommer ihåg att köra tävlingen. Minnet är bra men kort :D
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

Påminner alla om o köra tävlingen :) Jag har startat o även gått i mål, hjärtat i halsgropen 3gånger, ena gången klarade ja mig med o växla ner 2 pinnar o de andra gångerna vart de en 360 på vägen, får se hur långt det räcker, absolut ingen toppkörning men tror alla kommer ha svårt i det hala o lätt göra bort sig! :)
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Marcus Jansson wrote:Påminner alla om o köra tävlingen :) Jag har startat o även gått i mål, hjärtat i halsgropen 3gånger, ena gången klarade ja mig med o växla ner 2 pinnar o de andra gångerna vart de en 360 på vägen, får se hur långt det räcker, absolut ingen toppkörning men tror alla kommer ha svårt i det hala o lätt göra bort sig! :)
Av tiderna att dömma så räcker det nog en bra bit Marcus.
Frans Harrén-Söderbäck
Posts: 44
Joined: 2010 Dec 17 7:17 pm

Post by Frans Harrén-Söderbäck »

Tyvärr är det nog slutkört för mig ett tag nu :( Skadade mig i en folkraceolycka i helgen.... :(
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

Ulf Carlsson wrote:
Marcus Jansson wrote:Påminner alla om o köra tävlingen :) Jag har startat o även gått i mål, hjärtat i halsgropen 3gånger, ena gången klarade ja mig med o växla ner 2 pinnar o de andra gångerna vart de en 360 på vägen, får se hur långt det räcker, absolut ingen toppkörning men tror alla kommer ha svårt i det hala o lätt göra bort sig! :)
Av tiderna att dömma så räcker det nog en bra bit Marcus.
Man ska aldrig säga aldrig! Det gick bra men 2 snurr o en avåkning gjorde ja tappa tid! Många kvar som e fruktansvärt snabba, Brodin åker ofta ifrån mig men det är bara o vänta o se ;) har dålig koll på duktiga GrH chaffisar
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Marcus Jansson wrote:
Ulf Carlsson wrote:
Marcus Jansson wrote:Påminner alla om o köra tävlingen :) Jag har startat o även gått i mål, hjärtat i halsgropen 3gånger, ena gången klarade ja mig med o växla ner 2 pinnar o de andra gångerna vart de en 360 på vägen, får se hur långt det räcker, absolut ingen toppkörning men tror alla kommer ha svårt i det hala o lätt göra bort sig! :)
Av tiderna att dömma så räcker det nog en bra bit Marcus.
Man ska aldrig säga aldrig! Det gick bra men 2 snurr o en avåkning gjorde ja tappa tid! Många kvar som e fruktansvärt snabba, Brodin åker ofta ifrån mig men det är bara o vänta o se ;) har dålig koll på duktiga GrH chaffisar
Blev stå och kramas med träden för mig 8)
// Brodin
Real: Vovlo 940 VOC
Post Reply