Lotsrallyt 15-19/6

Rasmus Perssons cup

Moderator: Rasmus Persson

User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Gick helt OK, kom i mål på alla sträckor och leder just nu med 37 sekunder så jag kan inte klaga :)
Linus Norén
Posts: 119
Joined: 2011 Feb 03 7:52 pm

Post by Linus Norén »

okej, jag tror inte jag vill köra rbr något mer? minst 3 avåk varje sträcka utom ss1, aldrig kört såhär dåligt, sen ni kan ju tänka er om man startar med sprickor över hela rutan varje ss så blir det ju inte lättare :S

nae bara bita ihop och bevisa att jag med kan köra rbr resten av tävlingarna:)
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Premiären blev en halv katasrof, 2 cfh och ett antal missade vägbyten mm.

Enda ljusglimten är att jag är tillslut helnöjd med setupen (det kommer en kopia Ulf), det går att åka riktigt fort med Forden bara jag får lite mer mil i kroppen. :D

Mitt mål att komma topp tio i första racet lär nog inte bli uppfyllt, jag siktar på top fem i stället på asfalten i nästa race :twisted: :lol: :lol:
Hellre dö än fega
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Micael Eriksson wrote:Premiären blev en halv katasrof, 2 cfh och ett antal missade vägbyten mm.

Enda ljusglimten är att jag är tillslut helnöjd med setupen (det kommer en kopia Ulf), det går att åka riktigt fort med Forden bara jag får lite mer mil i kroppen. :D

Mitt mål att komma topp tio i första racet lär nog inte bli uppfyllt, jag siktar på top fem i stället på asfalten i nästa race :twisted: :lol: :lol:
Ska bli kul att testa
Peter Sandbäck
Posts: 139
Joined: 2009 Nov 11 5:41 pm

Post by Peter Sandbäck »

Får jag testa med? Kör "standard" på fården nu och hänger väl inte riktigt med..
"If in doubt, flat out"
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Peter Sandbäck wrote:Får jag testa med? Kör "standard" på fården nu och hänger väl inte riktigt med..
Går fint, ge mig bara en adress :D
Hellre dö än fega
Peter Sandbäck
Posts: 139
Joined: 2009 Nov 11 5:41 pm

Post by Peter Sandbäck »

Står i min profil :wink:


Subaru_peter@hotmail.com
"If in doubt, flat out"
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

är inte utan att man har en del abstinens...
suget finns där, helt klart...

men, det finns lite anledningar till varför jag inte kör.

1: Jag har nyss flyttat till andra sidan landet.
2: jag har ingen möjlighet att släpa hit datorn. (jag flyttade bokstavligen bara det jag kunde bära, dvs kläder, kamera, laptop)
3: det finns inte plats här i tjejens lägenhet.
4: tjejen är inte så road av tanken att jag sitter och spelar spel alls då det skulle störa henne (mycket pga platsbristen också)
5: jag hinner inte spela efter jobbet och helgerna har man också fullt upp...
hinner inte ens kolla VM knappt...

den dagen jag antingen hamnar i egen lägenhet (hoppas det dröjer lääänge) eller vi flyttar till bostad där man kan inreda ett hobbyrum så kommer jag fixa hit dator, spel, ratt osv...

och DÅ kanske jag återupptar spelandet...

men tills dess får jag hänga här och heja på ;)
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Andreas Karlsson wrote:är inte utan att man har en del abstinens...
suget finns där, helt klart...

men, det finns lite anledningar till varför jag inte kör.

1: Jag har nyss flyttat till andra sidan landet.
2: jag har ingen möjlighet att släpa hit datorn. (jag flyttade bokstavligen bara det jag kunde bära, dvs kläder, kamera, laptop)
3: det finns inte plats här i tjejens lägenhet.
4: tjejen är inte så road av tanken att jag sitter och spelar spel alls då det skulle störa henne (mycket pga platsbristen också)
5: jag hinner inte spela efter jobbet och helgerna har man också fullt upp...
hinner inte ens kolla VM knappt...


den dagen jag antingen hamnar i egen lägenhet (hoppas det dröjer lääänge) eller vi flyttar till bostad där man kan inreda ett hobbyrum så kommer jag fixa hit dator, spel, ratt osv...

och DÅ kanske jag återupptar spelandet...

men tills dess får jag hänga här och heja på ;)
Så med andra ord, det bara att gratulera till att du har skaffat dig ett liv :D
Hellre dö än fega
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Jag får väll fortsätta att gratulera, den här gången är det till Broddan för segern i första deltävlingen :smt038
Hellre dö än fega
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Tackar ! :D
Peter Sandbäck
Posts: 139
Joined: 2009 Nov 11 5:41 pm

Post by Peter Sandbäck »

fan så missar jag nästa deltävling :cry: Hoppas det inte fördärvar mina drömmar om en total topp10 placering.....
"If in doubt, flat out"
Carl Eriksson
Posts: 111
Joined: 2010 Apr 08 8:46 pm

Post by Carl Eriksson »

aja... 4 poäng denna tävlingen iaf... nästa tävling på asfalt kan man ju inte föravänta sig allt för mycket på.. Blir att testa lite setuper till den tävlingen och om det inte lyckas så får det bli grus setup med grusdäck bara för att åka och bränna sulor ;)
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Carl Eriksson wrote:aja... 4 poäng denna tävlingen iaf... nästa tävling på asfalt kan man ju inte föravänta sig allt för mycket på.. Blir att testa lite setuper till den tävlingen och om det inte lyckas så får det bli grus setup med grusdäck bara för att åka och bränna sulor ;)
Kolla så det funkar med grus setupen på asfalt innan. På dom flesta bilar ligger grus setupen utanför asfalts setupens gränser....men du kanske redan vet det :)
Hellre dö än fega
User avatar
Jim Hjerpe
Posts: 681
Joined: 2007 May 10 1:44 pm

Post by Jim Hjerpe »

Ååh! jag fick med mig en poäng! =) jag får gratulera mig själv till vad som kommer bli årsbästa redan i deltävling 1! =) Grattis broddan till segern!
// Jim Hjerpe
Post Reply