Kanonrundan 29/6-3/7

Rasmus Perssons cup

Moderator: Rasmus Persson

Post Reply
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Kanonrundan 29/6-3/7

Post by Micael Eriksson »

Jag hade tänkt skriva att den här vinner nog den med minst cfh och sr.
Nu har Leif Backlund satt press på oss alla genom att ha ett prick fritt race :shock: :lol: Snyggt kört
Det här blir tufft, lycka till ni som inte redan kört :D :D
Hellre dö än fega
Leif Backlund
Posts: 83
Joined: 2007 Feb 28 11:11 pm

Post by Leif Backlund »

Ja, det gick rätt bra faktiskt, tack för en kul tävling.
Gick rätt safe, hade väl en snurr och forcerade inte så hårt, men vi får väl se hur det slutar, kul var det iaf!
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

En sten satte stopp för mig, synd att bilarna ska va så känsliga i realistic läget...

Det är bara att komma igen efter sommar uppehållet :D
Hellre dö än fega
User avatar
Gustav Johansson
Posts: 109
Joined: 2011 Jan 05 2:07 pm

Post by Gustav Johansson »

Samma här, en sten på ss5 sköt kylaren, klarade mig den sträckan, men 500m innan mål på ss6 rasa motorn :(
Linus Norén
Posts: 119
Joined: 2011 Feb 03 7:52 pm

Post by Linus Norén »

för mig så börja det rätt bra lite små avåk och lite backar och sån men inget farligt, sen kom vi till ss5 rulla 4 gånger varav 3 av dm så bara slog bilen runt utan att gena eller något så då blev ja ju rätt arg, sen ingen service annan sista så ja va ska ska jag säga förbannad och villa åka fort så blev la ca 10 rull :?

aja nu just nu ligger jag 5 av 11 som kört så får la va rätt nöjd ändå klara mig ju utan tillägstid (stavning) så där fick jag nog min placering;)
Carl Eriksson
Posts: 111
Joined: 2010 Apr 08 8:46 pm

Post by Carl Eriksson »

Började skit dåligt för mig, körde in i publiken på första ss:en, sen gick det lite bättre och körde med grus setup på bilen med regndäck på sträckorna i frankrike. sen på dom två sista körde jag på grusdäck och grus setup och det gick riktigt gött! ;) faktiskt nöjd med körningen även om jag tappade nästan en minut på första.. :)
Post Reply