Rally Franzon 5/10-9/10

Rasmus Perssons cup

Moderator: Rasmus Persson

Post Reply
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Rally Franzon 5/10-9/10

Post by Micael Eriksson »

Shakedown pågår för fullt :twisted:

Rallyt startar på Onsdag i vanlig ordning
Hellre dö än fega
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Mjahapp! Är det bara att gasa eller kör ni med anmälan? Har börjat ratta lite igen och fått blodad tand... :D
Yokohama Motorsport
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Tom Östertun wrote:Mjahapp! Är det bara att gasa eller kör ni med anmälan? Har börjat ratta lite igen och fått blodad tand... :D
Bara att gasa...inte för mycke bara, då blir vi sura :wink: :lol: :lol:
Hellre dö än fega
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Micael Eriksson wrote:Bara att gasa...inte för mycke bara, då blir vi sura :wink: :lol: :lol:
Haha, hörredu, har inte spelat på nästan ett år så det är minst sagt rostigt... :)
Yokohama Motorsport
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

Ska köra nu tänkte jag, rekat o klart inför tävlingen, de två inledande korta tror ja kan passa min körstil, senare blir det smal, lite hal och väldigt krokig väg som kommer bli besvärlig med stora volvon, men vi försöker hålla in arslet o åka fort! :)
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Marcus Jansson wrote:Ska köra nu tänkte jag, rekat o klart inför tävlingen, de två inledande korta tror ja kan passa min körstil, senare blir det smal, lite hal och väldigt krokig väg som kommer bli besvärlig med stora volvon, men vi försöker hålla in arslet o åka fort! :)
Låter som en bra taktik, själv kommer jag att försöka avgöra på Nokier, en tid under 8 min kommer att va avgörande ;)
Hellre dö än fega
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Sådärja! Åkt genom och det gick åt helvete, precis som väntat. 8) Men har inte kört på aslänge och Versme hade jag aldrig kört innan över huvudtaget. Och jag kom i mål. Förutom att jag gjorde en urkorkad rullning på sista ss så var det inte för många missar heller, utan lugnt och fint genom hela. Så det blir godkänt va? :P
Yokohama Motorsport
Oyvind Andersen
Posts: 218
Joined: 2010 Feb 15 10:38 pm

Post by Oyvind Andersen »

Request :roll: :roll:
Oyvind Andersen
Posts: 218
Joined: 2010 Feb 15 10:38 pm

Post by Oyvind Andersen »

Rimlig sent og få godkjent request kl 22,18, når rallyet er slutt kl 22,00 :( :(
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Oyvind Andersen wrote:Rimlig sent og få godkjent request kl 22,18, når rallyet er slutt kl 22,00 :( :(
Jag är jätte lessen för det där. Min dator behagade att göra långhelg på fredag (visade sig så småningom att moderkortet lagt av) och jag fick inte igång min gamla dator mot internet förren det va för sent....

Nu har jag nya datorn igång så jag hoppas att det inte ska bli nå mer strul...
Hellre dö än fega
Oyvind Andersen
Posts: 218
Joined: 2010 Feb 15 10:38 pm

Post by Oyvind Andersen »

Ok, da forstår jag :D
Post Reply