RBR-Online

Berätta vad ni kör för andra serier och tävlingar.
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

RBR-Online

Post by Erik Brodin »

Hej har instralerat nu tänkte om något har testat detta och berätta lite hur det funkar samt om andra ska testa det :?: :)
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Re: RBR-Online

Post by Hasse Onkamo »

Erik Brodin wrote:Hej har instralerat nu tänkte om något har testat detta och berätta lite hur det funkar samt om andra ska testa det :?: :)
Har kört rbr online länge. Bästa pluginet. Alla kör samtidigt och alla sträckorna finns på alla underlag. Bara ett litet minus. Vill man köra WIRC så kostar det. Nöjer man sig med Warmup o test tävlingar så är de gratis.
User avatar
Christer Vestlund
Posts: 211
Joined: 2007 Jan 04 10:50 am

Post by Christer Vestlund »

Hej Hasse O körde ju rbr online förr, tänkte testa igen, är ju en j... adrenalin kick när man kör exakt samtidigt. Men hur var det nu med installationen kör ni en ren ny eller lägger ni på det på ett gammalt rbr? och jag kommer ihåg att det var väl noga med i vilken ording man tryckte in filerna
Christer Vestlund
Better flat out than safety
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Christer Vestlund wrote:Hej Hasse O körde ju rbr online förr, tänkte testa igen, är ju en j... adrenalin kick när man kör exakt samtidigt. Men hur var det nu med installationen kör ni en ren ny eller lägger ni på det på ett gammalt rbr? och jag kommer ihåg att det var väl noga med i vilken ording man tryckte in filerna
Jag intallerade om allt, Sen installerade jag rbr sen patcherna 1.01 o 1.02. Sen gjorde jag en ny mapp som heter tjeck pluginet. Sen kopierade jag richarburnsrallymappen från SCI Games(Originalet) till tjeck pluginet. Sen efter det installerade jag rbr online komponenterna först o testa så allt funkade. Sen installerade jag allt till tjeck pluginet (Den nya mappen)

RBR Online är kanon. Gillar skarpt när alla kör samtidigt :D

Säkert någon som undrar varför jag installerar båda patcherna, Har gjort de sen jag hade problem med dom sen tidigare. Efter det har jag aldrig haft problem.
Last edited by Hasse Onkamo on 2009 Jan 01 7:00 pm, edited 2 times in total.
User avatar
Christer Vestlund
Posts: 211
Joined: 2007 Jan 04 10:50 am

Post by Christer Vestlund »

Tack Hasse du är en klippa

//Christer
Christer Vestlund
Better flat out than safety
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Christer Vestlund wrote:Tack Hasse du är en klippa

//Christer
Det är bara en sak Christer och det är att det kostar o köra själva serien. (WIRC)
https://www.paypal.com/it/cgi-bin/websc ... f411eb2d06
User avatar
Christer Vestlund
Posts: 211
Joined: 2007 Jan 04 10:50 am

Post by Christer Vestlund »

Jo jag såg det Hasse. Just nu när jag skriver detta är jag lyrisk har just kört sikakama på asfalt :twisted: Härre gud va härligt och va skönt med en fysik som inte är sönderpillad satte 4 45 nåt om jag mins rätt va har du?
Har försökt komma in på hemsidan i italien men det är tvärstopp just nu har du samma problem eller har du en gräddfil in :P
Christer Vestlund
Better flat out than safety
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Christer Vestlund wrote:Jo jag såg det Hasse. Just nu när jag skriver detta är jag lyrisk har just kört sikakama på asfalt :twisted: Härre gud va härligt och va skönt med en fysik som inte är sönderpillad satte 4 45 nåt om jag mins rätt va har du?
Har försökt komma in på hemsidan i italien men det är tvärstopp just nu har du samma problem eller har du en gräddfil in :P
Den är ner lagd för tillfället. Säkert uppdatering på gång inför 2009
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Hasse vad hette det som du o jag o Mattias körde ett par gånger (för väldigt länge sedan känns det som) Man startade samtidigt där också men jag kan inte komma ihåg att man kunde blanda underlag på i dom olika länderna. Var det rbr online eller :? :?:

Var inne på rbr-onlines hemsida o denna var det inte som vi körde Hasse
Hette inte något rbr-net eller något :roll:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Anders Alm wrote:Hasse vad hette det som du o jag o Mattias körde ett par gånger (för väldigt länge sedan känns det som) Man startade samtidigt där också men jag kan inte komma ihåg att man kunde blanda underlag på i dom olika länderna. Var det rbr online eller :? :?:

Var inne på rbr-onlines hemsida o denna var det inte som vi körde Hasse
Hette inte något rbr-net eller något :roll:
rbr net hette det. Helt riktigt
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Jag såg att man kunde köra Pribram sträckorna på både snö o grus :D

Blir om installation i helgen, Sen ska ja betala in summan o gasa rbr online i år 2009
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Hasse Onkamo wrote:Jag såg att man kunde köra Pribram sträckorna på både snö o grus :D

Blir om installation i helgen, Sen ska ja betala in summan o gasa rbr online i år 2009
Nu är det klart med installationen, Bara tjeck pluginet kvar. :smt003
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

rbr online 21.000 och första start 21.15 ikväll
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Hasse Onkamo wrote:rbr online 21.000 och första start 21.15 ikväll
Skrot på ss 3. Naggade i ett träd. Så är det med realistic. Det gäller o hålla sig på vägen och inte brevid :(
User avatar
Christer Vestlund
Posts: 211
Joined: 2007 Jan 04 10:50 am

Post by Christer Vestlund »

Hasse Onkamo se hit :D
1.Kan jag ställa upp i free rallyn i en subaru wrc fast än att det i min driver panel står det att jag kör ford???? har förmej att det var några sånna bestämmelser förut.

Hur gör jag för att byta eller är det försent????????
Christer Vestlund
Better flat out than safety
Post Reply