Scandinavian A8 Cup

Berätta vad ni kör för andra serier och tävlingar.
User avatar
Gert Pettersson
Posts: 96
Joined: 2009 Mar 21 6:19 pm

Post by Gert Pettersson »

Gert Pettersson

Team Ford 18
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Gert Pettersson wrote:Gert Pettersson

Team Ford 18
Du kör väl för OBT Gert :wink: :wink: :D
User avatar
Gert Pettersson
Posts: 96
Joined: 2009 Mar 21 6:19 pm

Post by Gert Pettersson »

Ulf Carlsson wrote:
Gert Pettersson wrote:Gert Pettersson

Team Ford 18
Du kör väl för OBT Gert :wink: :wink: :D
Ja men bilen heter Team ford 18 :) i listan där man väljer bil

Testade lite idag såg dig ett tag men du kraschade
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Gert Pettersson wrote:
Ulf Carlsson wrote:
Gert Pettersson wrote:Gert Pettersson

Team Ford 18
Du kör väl för OBT Gert :wink: :wink: :D
Ja men bilen heter Team ford 18 :) i listan där man väljer bil

Testade lite idag såg dig ett tag men du kraschade
Vet att bilen heter det, men du kan ju köra med Oyvind o mej i team mästerskapet om du vill. :wink: :wink: :wink: :lol:
User avatar
Gert Pettersson
Posts: 96
Joined: 2009 Mar 21 6:19 pm

Post by Gert Pettersson »

Ulf Carlsson wrote:
Gert Pettersson wrote:
Ulf Carlsson wrote: Du kör väl för OBT Gert :wink: :wink: :D
Ja men bilen heter Team ford 18 :) i listan där man väljer bil

Testade lite idag såg dig ett tag men du kraschade
Vet att bilen heter det, men du kan ju köra med Oyvind o mej i team mästerskapet om du vill. :wink: :wink: :wink: :lol:
Ja det kan vi göra
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Rally Finnskog var i realiteten tapt for meg før det i det hele tatt kom i gang. Rullet kraftig allerede på SS1 med en CFH som resultat, og derfra var det om å gjøre å berge restene. Mange mange mange snurringer pga snøkantene hele løpet gjennom, jeg husket plutselig hvorfor jeg ikke likte snowmod :P
Håper på noen poeng, og satser på at Gustav har et bedre rally enn meg :)
"I love it when a plan comes together"
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Står inget om bil byte?
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Hasse Onkamo wrote:Står inget om bil byte?
Tommie skrev tidigare i tråden att "så länge det finns lediga bilar så är det lugnt". Jag skulle tro att det gäller än, men Tommie kommer ju hem idag så då får vi veta hur det funkar :D
För övrigt så skrev han väll också att han kunde tänka sig att ut öka nåt team med en bil om det skulle behövas...
Hellre dö än fega
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Gert Pettersson wrote:
Ulf Carlsson wrote: Vet att bilen heter det, men du kan ju köra med Oyvind o mej i team mästerskapet om du vill. :wink: :wink: :wink: :lol:
Ja det kan vi göra
Tanken är att det inte ska vara några "egna" team, utan man kör för det teamet man anmält sig i. Gert kör alltså för Michelin Ford tillsammans med Tomas, medans Ulf och Oyvind kör för Gulf Toyota.
Hasse Onkamo wrote: Står inget om bilbyte?
Som Micke skriver är det fritt fram att byta bil så länge det finns lediga. Dock kommer jag inte lägga till några fler team förräns alla bilar som finns nu är upptagna.
User avatar
Gert Pettersson
Posts: 96
Joined: 2009 Mar 21 6:19 pm

Post by Gert Pettersson »

Tommie Lindberg wrote:
Gert Pettersson wrote:
Ulf Carlsson wrote: Vet att bilen heter det, men du kan ju köra med Oyvind o mej i team mästerskapet om du vill. :wink: :wink: :wink: :lol:
Ja det kan vi göra
Tanken är att det inte ska vara några "egna" team, utan man kör för det teamet man anmält sig i. Gert kör alltså för Michelin Ford tillsammans med Tomas, medans Ulf och Oyvind kör för Gulf Toyota.
Hasse Onkamo wrote: Står inget om bilbyte?
Som Micke skriver är det fritt fram att byta bil så länge det finns lediga. Dock kommer jag inte lägga till några fler team förräns alla bilar som finns nu är upptagna.
Okay no problem
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Det jag menade är detta.
Även ett teammästerskap kommer köras, där teamen tävlar mot varann oavsett bilmärke. Även där gäller samma poängskala

Fattade det som att det var ett team mästerskap där förare från olika RBR team körde. Men jag har kanske fattat fel där. men skit samma. :wink: :wink: :lol: :lol: :lol: :lol:
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Ok, det kanske var lite otydligt skrivet.
Det jag menar med teammästerskap är att de olika teamen tävlar mot varandra, även inom samma bilmärke. Så ni i Gulf Toyota tävlar i teammästerskapet mot Castrol och Grifone Toyotorna, men i märkesmästerskapet tävlar alla Toyotor tillsammans mot Ford och Lancia osv.
Hoppas du förstår vad jag menar, även om det kanske blev onödigt komplicerat med många mästerskap :lol: Syns nog lättare när resultlistorna kommer efter första tävlingen. :wink:
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Tommie Lindberg wrote:Ok, det kanske var lite otydligt skrivet.
Det jag menar med teammästerskap är att de olika teamen tävlar mot varandra, även inom samma bilmärke. Så ni i Gulf Toyota tävlar i teammästerskapet mot Castrol och Grifone Toyotorna, men i märkesmästerskapet tävlar alla Toyotor tillsammans mot Ford och Lancia osv.
Hoppas du förstår vad jag menar, även om det kanske blev onödigt komplicerat med många mästerskap :lol: Syns nog lättare när resultlistorna kommer efter första tävlingen. :wink:
oki doki då fattar jag. :oops: :oops: :lol: :lol: :lol:
User avatar
Gustav Johansson
Posts: 109
Joined: 2011 Jan 05 2:07 pm

Post by Gustav Johansson »

jag får inte min Snow mod att funka :? :?

Hjälp uppskattas! :)
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Prova ladda ner denna. Ersätt den vanliga physic-filen. Gör en kopia på originalet först :wink:
Jag kommer in på snowmod tävlingar med den iaf.
Attachments
Snowmod Lancer.rar
(196.5 KiB) Downloaded 348 times
Post Reply