World Cup of Nations 2011

Den stora serien som körs på tjeckiska pluginet

Moderator: Tommie Lindberg

Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

...

Post by Kenneth Nyström »

försökte köra nån testtävling för wcn men fel licens stod det. har dom inte fixat licenserna för i år?
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Re: ...

Post by Ulf Carlsson »

Kenneth Nyström wrote:försökte köra nån testtävling för wcn men fel licens stod det. har dom inte fixat licenserna för i år?
Jag fick samma.
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

Re: ...

Post by Kenneth Nyström »

Ulf Carlsson wrote:
Kenneth Nyström wrote:försökte köra nån testtävling för wcn men fel licens stod det. har dom inte fixat licenserna för i år?
Jag fick samma.
dåligt, det är ju inte så långt kvar till första tävlingen
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Kan det bero på att inte laget är presenterat än ????
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Ulf Carlsson wrote:Kan det bero på att inte laget är presenterat än ????
Jo det stämmer alldeles utmärkt. Ville vänta tills vi fick fullt lag, men nu går de nog inte att vänta så mycket längre..
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Fattas det fortfarande förare.??
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Ja, vi är en gubbe kort i WRC-klassen tyvärr. Bara att höra av sig om man är intresserad!

Nu är iaf laget anmält, och jag såg att jag fått min licens iaf. Kan alla kolla så ni fått era licenser? Säg till om ni nte fått den, så får vi undersöka det.
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Det kommer även att vara en "Race Control kommité" som under året ska se till att allt går sjysst till. Exakt vad det innebär vet jag inte riktgt. Det består av 2 personer från varje land av de som kom topp 10 ifjol.
Vi kommer alltså ha 2 personer med där, och jag har valt Hasse Onkamo och Ulf Kavic Carlsson. Hoppas det är ok med er.
Bulgaren Daniel Popov kommer att vara "gruppchef", och det blir han som kommer ta kontakt med er förmodar jag. Jättetrevlig kille som jag har en hel del kontakt med.
Ni har också en egen forumdel på WCN's hemsida såg jag, blir väl där alla diskussioner tas. Längst ner Här

Sen vill jag att alla slår ett öga på regelsidan Här innan ni startar i Rally Sweden. Är det något som är oklart, hör av er så ska jag försöka förklara.
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Tommie Lindberg wrote:Det kommer även att vara en "Race Control kommité" som under året ska se till att allt går sjysst till. Exakt vad det innebär vet jag inte riktgt. Det består av 2 personer från varje land av de som kom topp 10 ifjol.
Vi kommer alltså ha 2 personer med där, och jag har valt Hasse Onkamo och Ulf Kavic Carlsson. Hoppas det är ok med er.
Bulgaren Daniel Popov kommer att vara "gruppchef", och det blir han som kommer ta kontakt med er förmodar jag. Jättetrevlig kille som jag har en hel del kontakt med.
Ni har också en egen forumdel på WCN's hemsida såg jag, blir väl där alla diskussioner tas. Längst ner Här

Sen vill jag att alla slår ett öga på regelsidan Här innan ni startar i Rally Sweden. Är det något som är oklart, hör av er så ska jag försöka förklara.

Efter som jag är kass på engelska så vore det bra om du kan ta en anan som tar min plats där, Hade gärna tagit det annars
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Tommie Lindberg wrote:Ja, vi är en gubbe kort i WRC-klassen tyvärr. Bara att höra av sig om man är intresserad!

Nu är iaf laget anmält, och jag såg att jag fått min licens iaf. Kan alla kolla så ni fått era licenser? Säg till om ni nte fått den, så får vi undersöka det.
Går det att koll någon stans om man har fått licens.?? eller måste man köra ett rally.??

Hittade det, Har fått licensen
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Om du går in på statistics på pluginsidan, under dina pokaler där det står Driver ID och lite andra saker. Där ska även stå Drivers License och en rad med vilka licenser du har.
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Tommie Lindberg wrote:Om du går in på statistics på pluginsidan, under dina pokaler där det står Driver ID och lite andra saker. Där ska även stå Drivers License och en rad med vilka licenser du har.
Hittade det, :wink: :wink: :lol:
User avatar
Christer Vestlund
Posts: 211
Joined: 2007 Jan 04 10:50 am

Post by Christer Vestlund »

Hallo

Nu har jag en fråga om bilar. Får man byta till Fiesta wrc nu när den är godkänd på plugget.

Nu kanske inte den är bättre men utifall
:oops:

//Christer

Ser nu att den inte finns att välja när man lägger upp en tävling, så då får man väl vänta till dess
Christer Vestlund
Better flat out than safety
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Vi får väl se hur de gör när de nya bilarna blir godkända. Tror inte de kommer blanda ihop med de gamla WRC-bilarna, utan i så fall blir det nog bara Fiesta och DS3 som kommer användas.
Post Reply