WCN 2012

Den stora serien som körs på tjeckiska pluginet

Moderator: Tommie Lindberg

User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

3 veckor kvar till första rallyt, och fortfarande fattas halva laguppställningen.. Kom igen nu!! :wink:
User avatar
Jim Hjerpe
Posts: 681
Joined: 2007 May 10 1:44 pm

Post by Jim Hjerpe »

blir med i S2000 klassen...
// Jim Hjerpe
User avatar
Tomas Nordins
Posts: 165
Joined: 2007 Jan 02 9:43 am

Post by Tomas Nordins »

Är väl på då, i WRC
#72 Tomas Nordins
Team Ruka Djur�s
User avatar
Christian Larsson
Posts: 182
Joined: 2007 Jan 04 6:14 pm

Post by Christian Larsson »

Jag är med S1600
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Har nu anmält laget, men har möjlighet att fylla på med fler, så det är bara ni skriver upp er på listan om ni vill vara med :)


Ni som redan anmält er bör ha fått/kommer få er WCN-licens inom de närmaste dagarna.
Här är det officiella testet inför Monte Carlo som startar den 13:e.
http://rbr.onlineracing.cz/index.php?ac ... 94b7f11757

Slutligen en förhandstitt på årets lackering. Har inte haft den tiden jag ville, så det blev en lite enklare variant mot förut.
Attachments
rbr_032.jpg
rbr_032.jpg (64.76 KiB) Viewed 6239 times
Leif Backlund
Posts: 83
Joined: 2007 Feb 28 11:11 pm

Post by Leif Backlund »

Det blir väl snyggt! Är det nån som sitter på en färdig physics-fil för S2000 Fiesta Mk VI för snow france, min gamla funkar inte?
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Leif Backlund wrote:Det blir väl snyggt! Är det nån som sitter på en färdig physics-fil för S2000 Fiesta Mk VI för snow france, min gamla funkar inte?
Det verkar inte behövas SnowFrance, åtminstone inte på testet...
Hellre dö än fega
Tobias Hult
Posts: 196
Joined: 2011 Mar 27 2:35 pm

Post by Tobias Hult »

Hej, jag undrar om man fortfarande kan anmäla sig till denna serie eller kan man inte komma in mitt i serien?
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Jodå det är bara att hänga på! Fyll i vilken klass du vill köra i dokumentet bara, så ser jag till att du får en licens till nästa tävling.
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Hänger på strömmen jag också. Är det fler som kör N14, så kör jag det också, annars blir det gammel bilen.. :wink:
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Tommie Lindberg wrote:Har nu anmält laget, men har möjlighet att fylla på med fler, så det är bara ni skriver upp er på listan om ni vill vara med :)


Ni som redan anmält er bör ha fått/kommer få er WCN-licens inom de närmaste dagarna.
Här är det officiella testet inför Monte Carlo som startar den 13:e.
http://rbr.onlineracing.cz/index.php?ac ... 94b7f11757

Slutligen en förhandstitt på årets lackering. Har inte haft den tiden jag ville, så det blev en lite enklare variant mot förut.
Ibland är det enklaste det snyggaste!
Tobias Hult
Posts: 196
Joined: 2011 Mar 27 2:35 pm

Post by Tobias Hult »

Okej, vad kul. Men jag undrar om det här med skins, måste man använda det som som du gjort, isåfall hur gör jag för att få på det på den bilen jag vill köra? Måste man ha några speciella startnummer eller något liknande på bilen också?
Tobias Hult
Posts: 196
Joined: 2011 Mar 27 2:35 pm

Post by Tobias Hult »

Läste på deras hemsida och såg att man eventuellt måste skicka repriser till dom i ett speciellt format, men när jag försöker ändra om i repris filerna så att dom blir ".rar filer" så funkar inte det. Hur ska jag göra för att få det att funka, har windows 7 om det gör någon skillnad?
Tack på förhand :)
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Hasse Onkamo wrote:Hänger på strömmen jag också. Är det fler som kör N14, så kör jag det också, annars blir det gammel bilen.. :wink:
Härligt Hasse :D
Tobias Hult wrote:Okej, vad kul. Men jag undrar om det här med skins, måste man använda det som som du gjort, isåfall hur gör jag för att få på det på den bilen jag vill köra? Måste man ha några speciella startnummer eller något liknande på bilen också?
Jag har inte gjort färdigt skins än tyvärr. Men det är inget krav att använda det.
Tobias Hult wrote:Läste på deras hemsida och såg att man eventuellt måste skicka repriser till dom i ett speciellt format, men när jag försöker ändra om i repris filerna så att dom blir ".rar filer" så funkar inte det. Hur ska jag göra för att få det att funka, har windows 7 om det gör någon skillnad?
Tack på förhand :)
Det är inte själva reprisfilen du ska ändra till .rar utan lägg alla repriserna i en ny mapp, och komprimera hela den mappen med typ winrar eller liknande.
Tobias Hult
Posts: 196
Joined: 2011 Mar 27 2:35 pm

Post by Tobias Hult »

Okej, då förstår jag.
Tack så mycket :)
Post Reply