Polkatrofen

Nya eller gamla sträckor / texturer
Post Reply
SwedishRacing
Posts: 165
Joined: 2012 May 10 4:17 pm

Polkatrofen

Post by SwedishRacing »

Tjenare, kan någon göra denna sträckan?






Skulle vara tacksam
SwedishRacing
Posts: 165
Joined: 2012 May 10 4:17 pm

Post by SwedishRacing »

Ingen??
SwedishRacing
Posts: 165
Joined: 2012 May 10 4:17 pm

Post by SwedishRacing »

Verkligen ingen som kan göra den sträckan??????????
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

det tar en jäkla tid att göra en sträcka, inget man gör på en kväll framför datorn utan det tar veckor att göra dom om det ska vara något att ha! så uppskatta att det finns några mer sträckor än orginal. och det är mycket skillnad mellan att göra en fantasi mot att göra en riktig. i fantasin finns inget rätt och fel, så snälla sluta tjata de (vi) som bygger bygger när vi får tid och lust och bygger det vi tycker verkar kul,
SwedishRacing
Posts: 165
Joined: 2012 May 10 4:17 pm

Post by SwedishRacing »

Tjata eh? Frågade en gång o eftersom ingen svarade så skrev jag det 2 gånger till i samma tråd?
Ja, Jag förstår att det tar det, Det är jag medveten om. Men eftersom det verkar enklare än vissa andra så bara jag undra om någon kunde göra en sedan får man ett sånt otrevligt svar? .......
User avatar
Daniel Lindau
Posts: 83
Joined: 2011 Jan 06 3:19 pm

Post by Daniel Lindau »

Men du måste ju förstå (Swedishracing) att när man fortsätter fråga utan svar så anses man som krävande, och det klämmer i vissa fall ur lusten från de som gör sträckor/bilar till RBR. Inget illa menat men om du inte får ett svar så strunta i att fortsätta göra inlägg å se ifall någon nappar tillslut ändå
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

ber om ursäkt för att jag var lite otrevlig det var inte meningen, men som Daniel skrev, skriv en gång så är nog chansen större att någon gör den. och även om någon börjar göra den kanske den inte skriver eftersom det är ofta att luften rinner ur än och då börjas det fråga om vart sträckan tog vägen mm.
Post Reply