Team i serien och på forumet

Vad är bra och vad behöver förbättras
Post Reply
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Team i serien och på forumet

Post by Erik Persson »

De som så vill kan ansöka om att ha ett lite mer officiellt team i serien och i forumet.

Det första steget är att en person ansöker om att få skapa ett team. Beviljas detta blir denne person moderator för gruppen och har rätt att välja vilka som ska vara med i gruppen.

Ansökan för att skapa ett team och därmed bli ledare i teamet görs via pm här i forumet till mig. Meddelandet skall innehålla teamnamnet. Jag har som übermessersmitt här på forumet rätt att neka skapandet av teamen, eller rätten att rätta till namnet.
Tänk på att det kan ta ett par dagar innan teamet är skapat.

Samtidigt som gruppen skapas får gruppen en egen privat del i forumet där man kan diskutera teamets angelägenheter, utbyta setuper etc.

I förlängningen kommer jag att försöka knyta ihop detta med teamnamnen i deltagarlistan, men jag är inte där än. Så namnen på teamen i deltagarlistan får ni rätta till manuellt i profilen så länge.
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Låter kul, skall höra med teambossen direkt :-).
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

I forumet har jag bytt namn på det som tidigare kallades grupper. Dessa grupper heter nu team vilket passar bättre i vår serie. Dessutom har teamets sida på forumet fått sig en översyn.

Jag har uppdaterat deltagarlistan så att man kan klicka på teamnamnet om teamet är ett officiellt team på forumet. Man kommer då till teamsidan i forumet.
Post Reply