Laggar

Här hjälps vi åt att lösa problem som uppstår
Post Reply
Peter Hultberg
Posts: 33
Joined: 2007 Apr 08 12:47 am

Laggar

Post by Peter Hultberg »

Skulle börja köra lite igen men nu helt plötsligt så laggar det helvete när jag kör RBR.. går bra stundtals men oftast börjar det på liknande ställen.. ner laddade ss som jag kört för 6 mån problem fritt laggar nu!? utan att jag ändrat på nått.. inget data proffs:) hur gör man kanske nått i spelet som saknas.. instalera om å körde patcherna som behövs.. någon?
The speed was good,but the coner was to tight!
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

nåt annat program på datorn gissar jag, typ antivirus som börjar söka? eller något annat program som "stjäl" masa datakraft?
trojan/virus?

kan vara mycket. testa att stänga av eller avinstallera något program som ligger igång i bakgrunden men som du inte använder.
och gör även en ordentlig virusscan.
Peter Hultberg
Posts: 33
Joined: 2007 Apr 08 12:47 am

Post by Peter Hultberg »

Ja så tänkte jag med så jag stängde alla program som det inte stod system på men det verkar inte hjälpa tyvärr. tänkte på om det är nått som saknas i spelet som gör att det inte flyter längre.. får försöka lite till då:)
The speed was good,but the coner was to tight!
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

det är inte alltis programmen syns, speciellt trojaner/virus syns ju inte.
kolla också hur mycket ledigt utrymme du har på hårddiskar mm, det kan också påverka.
Peter Hultberg
Posts: 33
Joined: 2007 Apr 08 12:47 am

Post by Peter Hultberg »

funkar fint nu igen.. hade 77 uppadateringar till windows som låg å drog lite:) tack tack
The speed was good,but the coner was to tight!
Post Reply