RSRBR 2013

Här hjälps vi åt att lösa problem som uppstår
Post Reply
Johan Friman
Posts: 13
Joined: 2007 Apr 17 9:36 pm

RSRBR 2013

Post by Johan Friman »

Hej! Laddade ner RSRBR (har aldrig tidigare testat RSRBR) och har lite problem när jag ska köra igång. Jag kommer in i menyn för att välja mod,sträckor, bilar mm. Men när jag trycker på "go knappen" så börjar den gröna stapeln att ladda spelet och kommer till lite mer än hälften på stapel och så står laddningen och bara tuggar. Inget händer, och inget felmeddelande. Finns det någon som haft/har samma problem?
Hellracer
Posts: 2
Joined: 2011 Jan 22 12:00 pm

Problem med RSRBR 2013

Post by Hellracer »

Hej! Jag har inte svar på din fråga, däremot så har jag också laddat ner RSRBR 2013 och installerat det (är nybörjare på RBR) men jag får ingen som helst ordning på spelet, körkänslan är det sämsta jag känt någonsin i ett bilspel!!!
Har provat att köra vinter bana i Finland men det är som att köra på vattnad is med slitna sommar däck, fullständigt orealistiskt, å detta spel som ska vara så bra???.... Kan någon här på forumet som verkligen kan detta med RBR hjälpa oss med dessa saker så vi får komma igång med spelet?
User avatar
Robert Sahlstedt
Posts: 295
Joined: 2007 Jan 01 4:17 pm

Post by Robert Sahlstedt »

Har du aldrig testat spelet förut rekommenderar jag att du tar dig igenom rally skolan. Den har sina brister, men är faktiskt bra för att lära sig hantera spelet och helt enkelt komma in i rätt tänk. Man kan verkligen inte bara ta snabbaste bilen och ge sig ut med full gas, då kommer man åka av direkt och tycka att det är tråkigt. Men om man tar ett litet steg i taget och sakta sakta bygger upp tempot så får man en fin belöning när man tillslut känner att man kan börja ladda och inte bara puttra runt i lugnt tempo. Men som sagt, det är där man måste börja, och ha tålamod.
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Robert Sahlstedt wrote:Har du aldrig testat spelet förut rekommenderar jag att du tar dig igenom rally skolan. Den har sina brister, men är faktiskt bra för att lära sig hantera spelet och helt enkelt komma in i rätt tänk. Man kan verkligen inte bara ta snabbaste bilen och ge sig ut med full gas, då kommer man åka av direkt och tycka att det är tråkigt. Men om man tar ett litet steg i taget och sakta sakta bygger upp tempot så får man en fin belöning när man tillslut känner att man kan börja ladda och inte bara puttra runt i lugnt tempo. Men som sagt, det är där man måste börja, och ha tålamod.
Klocka ord! Men det är sant som han säger. Det är inget need for speed spel där man kan hålla stumt hela tiden. Tror man det, så är man ute på fel spår. Börjar ni rätt, så kommer ni att älska det här spelet som vi andra :wink:
Post Reply