Real rally

Allt som inte har med spelet att göra
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Bengt-Arne Molin wrote:Fina bilder! Kul o växla ett par ord utanför datorvärlden Andreas!

Anders // Daniel skall köra Skilling
Va rädd om motor plåten då Daniel :lol:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Då var hemma efter supercup tävlingen i motala :D Riktigt lyckad dag för oss, på ss3 så blir jag ensam om att få med en 2.5 varvs rullning. på ss6 så blev det ytterligare ett rull och lite avåk.. Tommie kom med på film flera gånger :D Han vet nog vart jag stod på ss6 eftersom att det var ett krön och på varje sida av vägen så står det ca 50pers och vinkar på bilarna :D :P


Ska se om jag kan få upp nån filmsnutt på tommie i trailern för tävlingen :D
User avatar
Kim Gustafsson
Posts: 557
Joined: 2007 Jan 11 11:05 pm

Post by Kim Gustafsson »

molin, här en en bild till på dig! http://picasaweb.google.com/Rallykalles ... 1462912722

Jag ska eventuellt på skilling 500! beror lite på om det är festival eller inte 8)
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Johan Gustavsson wrote:Då var hemma efter supercup tävlingen i motala :D Riktigt lyckad dag för oss, på ss3 så blir jag ensam om att få med en 2.5 varvs rullning. på ss6 så blev det ytterligare ett rull och lite avåk.. Tommie kom med på film flera gånger :D Han vet nog vart jag stod på ss6 eftersom att det var ett krön och på varje sida av vägen så står det ca 50pers och vinkar på bilarna :D :P


Ska se om jag kan få upp nån filmsnutt på tommie i trailern för tävlingen :D
En vänster som nöp omgående skulle ja tippa på?? va lite smålurigt trots noter :lol: sen va de nån som vinka på SS5 (tror ja de va) en höger ut ur en skogsdunge, på åkern ner till höger stod ett gäng me en person som vinka, nån härifrån? vet ingen som som ja känner som skulle ut annars :?
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Tommie Lindberg wrote:
Johan Gustavsson wrote:Då var hemma efter supercup tävlingen i motala :D Riktigt lyckad dag för oss, på ss3 så blir jag ensam om att få med en 2.5 varvs rullning. på ss6 så blev det ytterligare ett rull och lite avåk.. Tommie kom med på film flera gånger :D Han vet nog vart jag stod på ss6 eftersom att det var ett krön och på varje sida av vägen så står det ca 50pers och vinkar på bilarna :D :P


Ska se om jag kan få upp nån filmsnutt på tommie i trailern för tävlingen :D
En vänster som nöp omgående skulle ja tippa på?? va lite smålurigt trots noter :lol: sen va de nån som vinka på SS5 (tror ja de va) en höger ut ur en skogsdunge, på åkern ner till höger stod ett gäng me en person som vinka, nån härifrån? vet ingen som som ja känner som skulle ut annars :?


japp det var en vänster efter ett krön.
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Stod på samma ställe på SS6 sen stod jag på ss3 och fick lite små kriser .. Sen fick en i mitt sällskap en sten i ögat så det blev inte så mycket filma..
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Det är tråkigt när det händer nått sånnt. vad jag läste så skulle hon bli helt återställd
User avatar
Kim Gustafsson
Posts: 557
Joined: 2007 Jan 11 11:05 pm

Post by Kim Gustafsson »

Jimmy Alfredsson! är det du som åker och sladdar lite med en pysbil(med mega vinge :lol: ) i början av filmen från rikspokalen på m4s? :wink:

+ är det inte din gammla skönhet med nummer 67 på sidan? :)
User avatar
Jimmy Alfredsson
Posts: 138
Joined: 2007 Jun 28 12:38 pm

Post by Jimmy Alfredsson »

Åkte som mellanbil efter juniorerna och resten av startfältet. Såg nog rätt bra ut ur vägbytena på ss2/ss3.. halkigt med 17" och lågprofil :D

67:an var nog Mats Bäcks Ascona (tror ja) min gamla är fortfarande kvar i Uppsala hos Danny Mattsson.
User avatar
Kim Gustafsson
Posts: 557
Joined: 2007 Jan 11 11:05 pm

Post by Kim Gustafsson »

Haha! mjo det såg rätt slirigt ut när man kollade incarfilmer! skulle aldrig våga åka med 17 tum och lågprofil :shock:

Jaha! där ser man :) den såg så fin ut som din var!

Edit. kollade just byggconstruct repotaget på m4s. men hittar man där om inte :

Danny Matsson, senast i en Opel Ascona 2,4, kör numera en Volvo i Grupp E och här i Almunge blev det en åttonde plats för honom och kartläsaren Henrik Pettersson, båda tävlande för Rasbo MK.

Hmm?
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Re: Real rally

Post by Hasse Onkamo »

Nu är det brådis. Är det någon som har M stakar till Volvo eller en bra B23 underdel.? Janne vill åka i Eskilstuna nästa helg 25/10.
User avatar
Clarence Blom
Posts: 337
Joined: 2007 Jan 03 6:13 pm

Post by Clarence Blom »

Lite undervisning av Atkinson


http://www.youtube.com/watch?v=O8Tsr1_48XI
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Re: Real rally

Post by Hasse Onkamo »

Hasse Onkamo wrote:Nu är det brådis. Är det någon som har M stakar till Volvo eller en bra B23 underdel.? Janne vill åka i Eskilstuna nästa helg 25/10.
Nu är bilen klar för rejs.
User avatar
Peter Lundström
Posts: 266
Joined: 2007 Jan 01 10:13 pm

Post by Peter Lundström »

Jag och Casper kommer och kikar på söndag ! :smt023
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Peter Lundström wrote:Jag och Casper kommer och kikar på söndag ! :smt023
Härligt :D
Post Reply