Svenska rallyt

Allt som inte har med spelet att göra
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Svenska rallyt

Post by Marcus Jansson »

Ne ja pinkar snart i brallorna trots det e så jäääääättelång tid kvar! vilket SM startfält! Inatt snöade det ca 4-5cm och just nu regnar det i Nykroppa som ligger inom 100km radie te de flesta sträckorna, bara hoppas de e ute o kör på vägarna ordentligt nu för då kan detta bli hur bra som helst! Synd bara Mini inte hinner få klart sin vagn!

Diskutera vilt om bra publikplatser, vilka sträckor ni ska åka på, vem ni tror vinner, vem ni tror åker av, vilken dryck som värmer bäst i kylan, ja allt :D
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Loeb eller Ogier vinner.
Frans Harrén-Söderbäck
Posts: 44
Joined: 2010 Dec 17 7:17 pm

Post by Frans Harrén-Söderbäck »

Vargåsen (Ransbysäter),Likenäs (Motorstadion),Fredriksberg,Lesjöfors blir det nog iår :) Tror på Petter eller Hirvonen, P-G Blir nog farlig också!
Carl Eriksson
Posts: 111
Joined: 2010 Apr 08 8:46 pm

Post by Carl Eriksson »

Hoppas mycket på PG (om han kommer till start) men tror inte på loeb eller ogier, hoppas inte på nån av dom heller, Hirvonen eller Latvalla ;)
sista vägbytet på lesjöfors är bra! ;) bor i lesjöfors där uppe så vi bor kanon i år! :)
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

Carl -> menar du vänstern nedför backen och hopp sen mål? :) Där har jag stått 2ggr, Daniel Carlsson hade ett riktigt häng där vet jag när han körde 307an :) mycket fint ställe men vart förbannad ifjol dock...Man får stå 5meter från vägen på hela yttern men inte på innerkurva på hela rakan hahaha...
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

Erik Brodin wrote:Loeb eller Ogier vinner.
Den borde du få en käftsmäll för :lol: :lol: PG eller finskt :)
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

Loeb blåser av, Ogier får tekniska problem..

Petter åker av och tappar mycket tid tidigt.

kvar blir Latvala, Hirvonen, PG och jag slänger in en Joker.. Östberg, möjligen blandar sig Henning in i leken också..

så, min tipskupong säger 4st Fordar i toppen.
User avatar
Christer Vestlund
Posts: 211
Joined: 2007 Jan 04 10:50 am

Post by Christer Vestlund »

Andreas Karlsson wrote:Loeb blåser av, Ogier får tekniska problem..

Petter åker av och tappar mycket tid tidigt.

kvar blir Latvala, Hirvonen, PG och jag slänger in en Joker.. Östberg, möjligen blandar sig Henning in i leken också..

så, min tipskupong säger 4st Fordar i toppen.
Går den där raden in får du mycket pengar :lol:

//Christer
Christer Vestlund
Better flat out than safety
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

hahaha, jaa...
det lär vara en del högoddsare med ;)
User avatar
Jim Hjerpe
Posts: 681
Joined: 2007 May 10 1:44 pm

Post by Jim Hjerpe »

Vi ska åka SM-delen av rallyt, de blir fränt! =) Sen blir det ut å kika på Söndagen, vet inte riktigt vilka sträckor..
// Jim Hjerpe
Alexander Holmstrom
Posts: 52
Joined: 2009 Jan 20 4:59 pm

Post by Alexander Holmstrom »

hoppas förståss på hirvonen eller latvala (eftersom ja e finländare själv) :D såg annars att dom är anmälade båda 2 till Arctic Rally Finland också.. där får dom träning iaf :)
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Alexander Holmstrom wrote:hoppas förståss på hirvonen eller latvala (eftersom ja e finländare själv) :D såg annars att dom är anmälade båda 2 till Arctic Rally Finland också.. där får dom träning iaf :)
Ja dom skulle dela på körningen. Dom kör varsin dag!
Daniel Edlund
Posts: 88
Joined: 2009 Mar 01 11:13 am

Post by Daniel Edlund »

Hur är vädret vid sträckorna? har det töat så det blir riktig is nu när det fryser på?
Daniel
Daniel Edlund
Posts: 88
Joined: 2009 Mar 01 11:13 am

Post by Daniel Edlund »

Hur är vädret vid sträckorna? har det töat så det blir riktig is nu när det fryser på?
Daniel
Daniel Edlund
Posts: 88
Joined: 2009 Mar 01 11:13 am

Post by Daniel Edlund »

Hur är vädret vid sträckorna? har det töat så det blir riktig is nu när det fryser på?
Daniel
Post Reply