TV4 Sport sänder Rally-SM

Allt som inte har med spelet att göra
Post Reply
Niklas Hellman
Posts: 34
Joined: 2007 Nov 09 12:59 am

TV4 Sport sänder Rally-SM

Post by Niklas Hellman »

Som fler av er säker sett så sänder TV4 rally-sm i år vilket uppskattas väldigt mycket.

Sedan ett antal år så för rally och motorsport en tynande tillvaro i media vilket gör det svårt för många duktiga åkare att skapa möjligheter att komma ut och köra bland de stora pojkarna. Men mer rally i tv=mer intresse och sponsorer=bättre möjligheter så ta gärna 2 minuter och skicka en rad till tv4 med lite uppmuntrande beröm för att de visar SM och kanske lite kritik, som t.e.x att sändningen är för kort, för långt efter tävlingarna, för få intervjuer eller vad ni nu tycker men kom ihåg att alla gillar lite smicker också :wink:

Vi är ju många som gillar rally och om tv-bolagen får lite respons så kan det kanske ge lite mer satsning från deras sida.

Jag hade tänkt lägga in en länk till tv4's tittarombud för att förenkla för er men just nu verkar deras sida ligga nere.
Jag skickade ett kort mejl och fick ett personligt svar så tittarnas åsikter är faktiskt något de bryr sig om.
Robin Nilsson
Posts: 210
Joined: 2007 Jul 20 10:18 pm

Post by Robin Nilsson »

är min käre speaker kollega Totto Höök som hjälper Andreas Oden med kommenterandet :)
Robin"Speakern"Nilsson
Folkrace speaker från Östergötland.
Depåspeaker STCC 2013
Post Reply