var hittar man template till 207 s2000? och håller med andreas, på låga varv är den svag..(skulle behöva koppling)...men på höga ...riktigt trevlig.
hoppas den inte är för trevlig nu, så dom ändrar fysiken, dom har ju en förmåga att ändra på den lite då och då!
Christer Winberg wrote:var hittar man template till 207 s2000? och håller med andreas, på låga varv är den svag..(skulle behöva koppling)...men på höga ...riktigt trevlig.
hoppas den inte är för trevlig nu, så dom ändrar fysiken, dom har ju en förmåga att ändra på den lite då och då!
Nu när S2000 serien finns är det många som undrar varför det blir en Xsara istället för 207 modellen så jag undrar om någon vet när den kommer till ungrarna
Innan jag köpte g25 så hade jag kopplingen på en knapp i ratten, det fungerar alldeles utmärkt tyckte jag då och det är något som jag starkt kan rekomendera.
Erik Brodin wrote:Nu när S2000 serien finns är det många som undrar varför det blir en Xsara istället för 207 modellen så jag undrar om någon vet när den kommer till ungrarna
Okej, jag testade nu och så är fallet, dock så är den bilen på tok förhögt utväxlad tycker jag... borde göra MAX 180 men den gör uppemot 200 på ungeska pluginet. så original fysiken till den tycker jag var roligare då den orkar mer och man kan åka fortare på många sträckor med den då.