Hatar Rbr!!

Här hjälps vi åt att lösa problem som uppstår
Post Reply
Andreas Linden
Posts: 71
Joined: 2007 Feb 07 10:54 am

Hatar Rbr!!

Post by Andreas Linden »

Varje rally ja har startat nu på morgon så har ja fått tjuvstart fast ja hör 1.
Varje rally ja har startat nu på morgon så har ja tuchat ett träd, inge hårt utan verkligen smekt och då får ja problem med oljetrycket på en gång så ja tar mig 100m sen dör bilen.

Nått strul med de ungerska pluginet eller ja som kör vildare än vanligt?
User avatar
Christer Vestlund
Posts: 211
Joined: 2007 Jan 04 10:50 am

Post by Christer Vestlund »

er du full eller ingen har kunnat starta på 1 före dej och kommer nog alldrig att kunna heller :lol:
Christer Vestlund
Better flat out than safety
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

ja... normalt är det ju, 3,2,1,go! :P
så inte konstigt du får tjuvstart om du startar på 1 ;)
och touchar träd, du kör inte nån av Evo6 bilarna ? dvs, Evo6, Evo6,5, Evo6 grpN eller Evo6 TME?
de bilarna är erkänt strykkänsliga och jag har precis samma problem varje gång jag kör någon av dem.

och det är samma på båda pluginen så det är inget att bry sig om ;)
Andreas Linden
Posts: 71
Joined: 2007 Feb 07 10:54 am

Post by Andreas Linden »

Hoppas ja menade go då ja läste efter ja skrev, säkert där felet va, lite het på gröten :D

ang träd touchningarna så gällde de både volvon, s2000 samt s1600 bilar å de va väl de som man var mest frustrerad över, spec då ja kom bara en bit in på första ss på rally Argentin lr va man ska säga
Oskar Olsson
Posts: 151
Joined: 2007 May 01 11:05 pm

Post by Oskar Olsson »

Jag tror att neeed fååår speeed prå strejt eller va de kallas kan vara lösningen för dig! Där behöver man ju bara gasa och vrida lite på ratten och bilen går aldrig sönder eller tjuvstartar, perfekt!
Andreas Linden
Posts: 71
Joined: 2007 Feb 07 10:54 am

Post by Andreas Linden »

Oskar Olsson wrote:Jag tror att neeed fååår speeed prå strejt eller va de kallas kan vara lösningen för dig! Där behöver man ju bara gasa och vrida lite på ratten och bilen går aldrig sönder eller tjuvstartar, perfekt!
Njaa har lirat rbr till och från i 1½år å de e nu som först detta hände. tjuvstarterna kan ja axeptera men inte att motorn la av för lite tuch som annars brukar "funka" hmm skumt
Post Reply