Nu slutar jag köra denna serien då jag bara hamna på skrivbordet efter några sträckor.
En jättebra serie verkligen men jag blir förbannad på detta jävla plugin.
Tack för mig Brodin.
S2000 seriens 3:e deltävling Götenerundan
- Erik Brodin
Okej trök Bara dom där tjeckerna kunde göra så alla S2000 bilar blev godkända där kunde man väll bytaStefan_Håkansson wrote:Nu slutar jag köra denna serien då jag bara hamna på skrivbordet efter några sträckor.
En jättebra serie verkligen men jag blir förbannad på detta jävla plugin.
Tack för mig Brodin.
- Stefan Håkansson
-
sådär.
Rallyt tog för mig slut ca 150m från målet på SS1 då jag kom lite snett över sista krönet och gjorde en våldsam rullning som totalkvaddade växellådan.
men hela sträckan var väldigt orytmisk och jag låg väl sist hela vägen tror jag.
nu är frågan om teamet hinner skruva ihop bilen till nästa tävling eller om vi skall försöka låna en bil.
hur som helst har jag beslutat att fortsätta i cupen då jag vill köra nånting på ungerska pluginet.
Rallyt tog för mig slut ca 150m från målet på SS1 då jag kom lite snett över sista krönet och gjorde en våldsam rullning som totalkvaddade växellådan.
men hela sträckan var väldigt orytmisk och jag låg väl sist hela vägen tror jag.
nu är frågan om teamet hinner skruva ihop bilen till nästa tävling eller om vi skall försöka låna en bil.
hur som helst har jag beslutat att fortsätta i cupen då jag vill köra nånting på ungerska pluginet.