Race 07

Allt som inte har med spelet att göra
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

.....

Post by Kenneth Nyström »

beställde också...var ju skit billigt
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
User avatar
Anton Brorsson
Posts: 313
Joined: 2007 Apr 08 1:34 pm

Post by Anton Brorsson »

Andreas Linden wrote:
Anton Brorsson wrote: Finns ännu billiare, jag beställde mitt på webbhallen för 149kr + frakt
För de priset så spelar de ju ingen roll.

Så nu var det beställt :D iofs fanns de itne hemma så de lär ta ett tag
tänkte på samma sätt, det är ju inga pengar alls.haha det kan ha vart jag som köpte det sista på lagret då för jag beställde mitt i onsdags och fick det igår
Andreas Linden
Posts: 71
Joined: 2007 Feb 07 10:54 am

Post by Andreas Linden »

Anton Brorsson wrote:haha det kan ha vart jag som köpte det sista på lagret då för jag beställde mitt i onsdags och fick det igår
:smt076
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Erik Persson wrote:Nu finns "Eriks server" uppe och lösen är bredsladd.
Max 15 användare.
Finns även HASSES SERVER. Används endast när ERIKS SERVER är stängd. Samma lösen som alltid - bredsladd - :D
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Hur fixar man en server är det på HOST knappen man gör det? roligt att ha och kanske kan man göra någon liten serie typ :)
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Erik Brodin wrote:Hur fixar man en server är det på HOST knappen man gör det? roligt att ha och kanske kan man göra någon liten serie typ :)
Men är det inte bättre att ha is i magen några dagar tills Hamréus serie är igång?
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Erik Persson wrote:
Erik Brodin wrote:Hur fixar man en server är det på HOST knappen man gör det? roligt att ha och kanske kan man göra någon liten serie typ :)
Men är det inte bättre att ha is i magen några dagar tills Hamréus serie är igång?
Håller med dig Erik. Annars så blir de som på rbr, serie på serie tills man tröttnar på de :?
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Det närmar sig:

NoZero

Nu är sidan uppe på allvar. På rätt ställe där den kommer att ligga.
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Team:Forsman Motorsport söker en till förare för teamet i OTCC (Hamreus serie) skicka ett PM eller e-mail om någon vill :)
Andreas Linden
Posts: 71
Joined: 2007 Feb 07 10:54 am

Post by Andreas Linden »

Wee fick mitt idag. Vart kör man :D
Nä men finns de nån srv som e lite lösare på regler osv, vet att från då ja körde demot så även fast ja hade tidigare broms punkter än dom andra så blåste ja in i dom å de vill ja inte med live spelare, annars får man puttra runt sakta sakta :D
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Kö på Eriks Server om du vill köra lite finns gu flera styckan när du startar spelet.Körde du med 105% svårighets grad på Offline tror du inte kör in i dom då Offline :P :wink:
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

...........

Post by Kenneth Nyström »

ingen som ska in o köra lite snart? tråkigt att snurra runt själv
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
Andreas Linden
Posts: 71
Joined: 2007 Feb 07 10:54 am

Post by Andreas Linden »

Lite provturer nu så är det 100 gångr bättre online än offline, bilarna beter sig ju olika, iofs så har ja inte rört en skruv men det klarar ja mig bra ifrån i rbr så varför inte här :D
Erik Brodin wrote:Körde du med 105% svårighets grad på Offline tror du inte kör in i dom då Offline :P :wink:
Va spelar de för roll, även fast ja bromsar innan dom å bromsar max så smackar ja in i dom, ok nej hjulen låser sig inte.

Har lite svårt för racing men man får nöta ett tag, men ett bekymer ja har e att ja blir ifrån körd på rakorna fast vi startar samtidigt osv å då äre 80% skill på motståndet. Jag som e helt värdelös eller feltunad bil elle va man ska säga?
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Du bromsar för sent nog och får ingen fart med dej ut ur böjen.Har du testat 105% på Offline tror icke du hänger med då.
Andreas Linden
Posts: 71
Joined: 2007 Feb 07 10:54 am

Post by Andreas Linden »

Erik körde ett onlinerace nu iaf å var helt chanslös på rakorna hänger på genom kurvorna men så fort man kommer ut så drar dom mig, Nu e ju inte de allt utan mycket mig också så de är bara å lära sig att tuna bilen å lära sig köra den helt enkelt.

Sen märkte ja att de lagga som satan när ja körde, skulle kunna kasta spelet tack vare de,
Datorn har följande
Athlon64 X2 6000+, 2048MB
Sapphire Radeon X1950GT 256MB GDDR3, PCI-Express,
Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2
Western Digital 500gb
Så det bör ju inte va den iaf

Internet är telias upp till 24, Sitter ja på utorrent lr liknande så la**ar ja ner i 2mb/sek så de är inte de heller,
Måste ja öppna upp port för det isf vad ska man ha för port nr? eller vad kan det tänkas va?
Annars så måste de va srv som laggar vid mycket folk, eller finns de nån inställningar nånstans i spelet?

Vad är Full Scene Anti-Aliasing under video setup för nått?
Post Reply