Final i Grp h cupen..Himmelstalundsprinten

Berätta vad ni kör för andra serier och tävlingar.
Post Reply
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Final i Grp h cupen..Himmelstalundsprinten

Post by Johan Gustavsson »

Det är 2ss som köres 3 gånger (det står fel på pluginet)

Tävlingen är öppen nu och stängs på måndag.

Lycka till!!!!!
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Det andre løpet jeg prøver meg på i cupen, og det synes klart og tydelig at jeg ikke har erfarenhet med Volvoen :P 8(?) cfh på 6 SS sier det meste :D

Men tror jeg har vunnet publikums hjerte, for det gikk iallefall bredt :D
"I love it when a plan comes together"
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

jag tror att mitt rally stämmer ganska bra överns med ditt roy.. Fasst ja klådde dig nog i antalet cfh :P ..på sista sträckan så laggade jag hela vägen + att ja inte hade några bromsar.

Då var den här säsongen över för min del..Mer om nästa säsong bestäms senare.. Reglerna till nästa säsong är klara men det som ännu är oklart är närnästa säsong ska starta.. Skriv gärna om när ni vill att nästa säsong ska börja
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

[youtube]http://www.youtube.com/v/lsd8f26Ziew[/youtube]

En liten oppsummering av rallyet fra min side :D Lite effektivt, men veldig publikumsvennlig :D
"I love it when a plan comes together"
User avatar
Vegard Bjorhovden
Posts: 102
Joined: 2008 Mar 21 11:03 pm

Post by Vegard Bjorhovden »

Etter fiaskoen i forrige konkurranse i Gr.H så gikk jeg til verks med tung høyrefot og justert oppsett. De Ukrainske mekanikerne jobber som vanlig døgnet rundt med å fikse bilene mine etter at jeg knuser de på fartsetappene. Har mistanke om at de "henter" deler om natten på ett lokalt bilopphøggeri, fordi det minimale budsjettet mitt holder alltid, men det er en historie for seg selv..

SS1, SS5 og SS6 gikk noenlunde greit i forhold til "toppen", men på de resterende etappene var det heller dårlig.. Men det er jo tross alt tokladding som er gøy med bakhjulstrekk 8) Blei nok ikke en favoritt blant publikum, de måtte løfte sleden på veien mange ganger, og jeg veit av erfaring at å lempe gamle volvoer tilbake på veien er ganske slitsomt :wink:

Når det gjelder neste sesong så er jeg klar umiddelbart, den kunne godt ha startet i morra :smt101 men uansett når den starter så stiller jeg opp.

Gratulasjoner til vinnerne, av både finalen og sammenlagt. Håper jeg en vakker dag kan henge med! :shock:

Her er en smakebit fra siste runde;
[youtube]http://www.youtube.com/v/BbXQ4jsVap0[/youtube]
It's a long way to the top if you wanna rock 'n roll
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Nu va final tävlingen körd. Mycket bekymmer efter vägen va det. Men jag kom i mål till slut. Sista vändan på Diamond Creek II, så ville jag göra ett sista försök på att komma under 3 minuter. Men icke. De slutade med 3 rullningar :shock: . Sen va de bara o fis köra sista sträckan. "trodde jag". Råkade köra i det där berömda hålet på slutet och de slutade med rull igen. Men men i mål kom jag :D Tack för den här gången. Kul serie.
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

kraschade våldsamt på SS1 och flög ut på skrivbordet... (första gången det händer)
Post Reply