BG-CUP

Berätta vad ni kör för andra serier och tävlingar.
User avatar
Mattias Ahlstrom
Posts: 354
Joined: 2007 Jan 01 4:48 pm

Post by Mattias Ahlstrom »

[quote="Anders Alm

Ja sicket skitrally det blev :evil: ..Jag trixade med min ratt (G25) o fick inte skiten att funka som vanligt igen MEN jag var körKÅT så jag provade att köra ändå. Så jag krachade redan på SS1 :oops: ......Så Molin det blir du som vanligt att försvara dom Svenska färgerna :wink:
Svärd ligger väll hyffsat till också :?:
Nyström har väll inte kört liksom Ahlström :?:[/quote]

Jodå, jag körde första leg. eller rättare sagt, första sträckan. Hade nästan exakt samma tid som dig. Teamkompisar, vet du. Andra ss brakade det av än värre...
User avatar
Dennis Hernehult
Posts: 263
Joined: 2007 Jan 01 5:10 pm

Post by Dennis Hernehult »

Fan att man slarva lite på första banan på Leg2. Där kunde jag tagit 6-8 sekunder till men icke. Tog in 40 sekunder på Ledaren iaf och kom 2:a, rätt starkt ändå!!
Och Grattis molle!
_\|/__\|/__\|/_Dennis_\|/__\|/__\|/_
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

mycket strul med tävlingarna :x
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Jaha ännu ett skit race för mig :twisted: Hatar när man inte kan se i förväg om det är vanlig asfalt sträcka eller tjeck asfalt sträcka som gäller.
Ja man måste köra därefter men, minsta lilla så åker man av vägen med en ren asfalt setup på dessa guppiga ojämna sträckorna. Därför tycker jag inte om det.
Sen när dom väljer dessa tjeck ss så måste man köra med realistic damage
Så jag körde in i en tunna i ca 30km o hela bil jävel blev skrot :evil:

Jag har inget imot dessa ss men dom är svåra o ännu svårare med en ren asfalt setup.
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Christer Wallin
Posts: 114
Joined: 2007 Jan 04 10:06 am

Post by Christer Wallin »

Någon som har lösenordet till helgens tävling i BG-cup.Jag lyckas inte komma in på deras hemsida så att jag kan få tag i lösenordet.Synd om man missar tävlingen eftersom jag ligger hyffsat till i sammandraget.
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Christer Wallin wrote:Någon som har lösenordet till helgens tävling i BG-cup.Jag lyckas inte komma in på deras hemsida så att jag kan få tag i lösenordet.Synd om man missar tävlingen eftersom jag ligger hyffsat till i sammandraget.
Självklart så hjälper jag dig Christer :wink: Har själv kört gjorde inga stora missar ligger ändå 8 just nu i N4 klassen.
Lösen fick jag via mail pga att deras hemsida inte funkar
skriv= shumensko så får du tävla lite ,,,lycka till alla ni andra också :!:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Christer Wallin
Posts: 114
Joined: 2007 Jan 04 10:06 am

Post by Christer Wallin »

Anders Alm wrote:
Christer Wallin wrote:Någon som har lösenordet till helgens tävling i BG-cup.Jag lyckas inte komma in på deras hemsida så att jag kan få tag i lösenordet.Synd om man missar tävlingen eftersom jag ligger hyffsat till i sammandraget.
Självklart så hjälper jag dig Christer :wink: Har själv kört gjorde inga stora missar ligger ändå 8 just nu i N4 klassen.
Lösen fick jag via mail pga att deras hemsida inte funkar
skriv= shumensko så får du tävla lite ,,,lycka till alla ni andra också :!:
Tack för hjälpen Anders. :D
Nu ska jag försöka göra en bra tävling också. :)
User avatar
Daniel Molin
Posts: 113
Joined: 2007 Feb 22 5:07 pm

Post by Daniel Molin »

Ok första etapp, en avak på sista som kosta 3-4 s annars bara små missar.
Post Reply