BEFAB-Trofén framflyttad en vecka

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

Post Reply
Björn Lövdahl
Posts: 272
Joined: 2007 Jan 01 3:04 pm

BEFAB-Trofén framflyttad en vecka

Post by Björn Lövdahl »

Pga uppdatering av pluginet och fysiken så flyttas nästa deltävling i RBR-Serien "Befab-Trofén" fram en vecka till den 21-22/9.
Skulle det vara strul med pluginet får vi skjuta upp ytterligare men 21-´22/9 är vad som gäller just nu.
//Björn
User avatar
Christer Vestlund
Posts: 211
Joined: 2007 Jan 04 10:50 am

Post by Christer Vestlund »

NÅ blir det rally befabtrofen i helgen

//Christer
Christer Vestlund
Better flat out than safety
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Christer Vestlund wrote:NÅ blir det rally befabtrofen i helgen

//Christer
Många grejor på vårt svenska rbr har ju inte varit på topp på länge :? MEN glöm inte våra race bara.. Så lägg upp racet nu Björn :wink: Tack..//Anders
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Anders Alm wrote:
Christer Vestlund wrote:NÅ blir det rally befabtrofen i helgen

//Christer
Många grejor på vårt svenska rbr har ju inte varit på topp på länge :? MEN glöm inte våra race bara.. Så lägg upp racet nu Björn :wink: Tack..//Anders
Tycker Björn va på tå i början, men nu verkar det ha svalnat. eller har jag fel Björn :roll:
Björn Lövdahl
Posts: 272
Joined: 2007 Jan 01 3:04 pm

Post by Björn Lövdahl »

Hasse Onkamo wrote:
Anders Alm wrote:
Christer Vestlund wrote:NÅ blir det rally befabtrofen i helgen

//Christer
Många grejor på vårt svenska rbr har ju inte varit på topp på länge :? MEN glöm inte våra race bara.. Så lägg upp racet nu Björn :wink: Tack..//Anders
Tycker Björn va på tå i början, men nu verkar det ha svalnat. eller har jag fel Björn :roll:
Klart tävlingen blir av, jag kommer lägga upp under kvällen, ska försöka arbeta ifatt allt som blivit eftersatt, någon som har lust att hjälpa till med någon enstaka tillfällig uppfigt så vore jag jätteglad
//Björn
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Kan jag hjälpa till med någon enklare uppgift så gör jag gärna det i mån av tid,Familj mm måste ju ha sitt också, ett härrans liv på tanten att jag sitter för mycket vid datorn :lol: . Dom har ingen humor tanterna, så är det bara!.
Anders Svärd
Posts: 420
Joined: 2008 Mar 06 7:32 pm

Post by Anders Svärd »

Efter 5 helt ok SS så hamnar man på skrivbordet. Ingenting speciellt hände heller. Mitt under körningen också. Surt. Men men. Bara att ta omtag till nästa tävling.
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Anders Svärd wrote:Efter 5 helt ok SS så hamnar man på skrivbordet. Ingenting speciellt hände heller. Mitt under körningen också. Surt. Men men. Bara att ta omtag till nästa tävling.
Var det en baklänges SS :?: Erik som kartläsare :?:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Björn Lövdahl
Posts: 272
Joined: 2007 Jan 01 3:04 pm

Post by Björn Lövdahl »

Anders Alm wrote:
Anders Svärd wrote:Efter 5 helt ok SS så hamnar man på skrivbordet. Ingenting speciellt hände heller. Mitt under körningen också. Surt. Men men. Bara att ta omtag till nästa tävling.
Var det en baklänges SS :?: Erik som kartläsare :?:
Baklänges SS ska inte ha funnits i tävlingen
//Björn
Anders Svärd
Posts: 420
Joined: 2008 Mar 06 7:32 pm

Post by Anders Svärd »

Antagligen inget fel på själva spelet. Felet ligger nog i datorn min. Ska göra en ominstallation nån dag av hela datorn. Den har krånglat en massa på slutet. Ligger antagligen nåt skit i den som inte ska vara där.
Post Reply