Volvo!!!

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

Post Reply
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Volvo!!!

Post by Tom Östertun »

Varför får man inte tävla med Volvon? Enligt mig den enda bilen som fortfarande är kul... :? [/youtube]
User avatar
Kim Gustafsson
Posts: 557
Joined: 2007 Jan 11 11:05 pm

Post by Kim Gustafsson »

den är inte tillåten på det pluginet som serien använder!
User avatar
Peter Lundström
Posts: 266
Joined: 2007 Jan 01 10:13 pm

Post by Peter Lundström »

Men du har ungerska pluginet där vi kör en 242 cup http://www.rbrserien.se/forum/viewforum.php?f=3
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

Re: Volvo!!!

Post by Kenneth Nyström »

Tom Östertun wrote:Varför får man inte tävla med Volvon? Enligt mig den enda bilen som fortfarande är kul... :? [/youtube]
totalt meninglös bil....=)
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Re: Volvo!!!

Post by Erik Persson »

Kenneth Nyström wrote: totalt meninglös bil....=)
Varför skriva inlägg om man inte har något att tillföra?

Lite vett och etikett kanske vore på sin plats. Han frågade inte om vad folk tycker om bilen.
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Peter Lundström wrote:Men du har ungerska pluginet där vi kör en 242 cup http://www.rbrserien.se/forum/viewforum.php?f=3
Jepp Tom kom och var med,det skulle vara jätteroligt.3:e deltävlingen ligger uppe nu till imorron så var med och gasa :wink:
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

Re: Volvo!!!

Post by Kenneth Nyström »

Erik Persson wrote:
Kenneth Nyström wrote: totalt meninglös bil....=)
Varför skriva inlägg om man inte har något att tillföra?

Lite vett och etikett kanske vore på sin plats. Han frågade inte om vad folk tycker om bilen.
ja erik, trodde alla hade rätt att uttrycka sin egen åsikt? tror den inte kommer att komma på pluginet heller då den är för kass! tror dom vill ha en mer seriös physics innan....

och rubriken är ju volvo!!! säger inte så mycket om vad som ska skrivas här!
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Re: Volvo!!!

Post by Erik Persson »

Kenneth Nyström wrote:ja erik, trodde alla hade rätt att uttrycka sin egen åsikt? tror den inte kommer att komma på pluginet heller då den är för kass! tror dom vill ha en mer seriös physics innan....

och rubriken är ju volvo!!! säger inte så mycket om vad som ska skrivas här!
Först så har jag ju inte raderat ditt inlägg så någon censur har inte förekommit, eller hur? Och jag har inte skrivit att du inte får tycka så, bara att det var fel ställe att skriva det.

Vi kan sköta denna diskussionen över PM. Och inte under rubriken Serien och frågon om Volvon finns med i serien.

Eller ännu bättre, jag tar och återupplivar en Volvo-tråd under Bilar istället. Så ses vi där. Jag skall se om jag inte kan hitta igen förklaringen på fysiken med.
Post Reply