Filmer 2009

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

Christian Lundh
Posts: 100
Joined: 2008 May 15 10:01 pm

Post by Christian Lundh »

då jag själv fortsatt är lite osäker på hur det blir med åtkomsten av repriserna här på sidan så ser jag ju gärna att repriser läggs upp på cz sidan oxå. då man hade kunnat ha lite mer filmat redan om man bara haft tillgång till några repriser :P

om det sen blir att repriserna här kommer upp för nedladdning efterhand så spelar det ju ingen större roll, bara att man gärna undviker att få allt arbete på en och samma gång
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

ska vi göra film ifrån nästa tävling i stället eftersom nästa tävling är redan i helgen. Eller har någon börjat?????
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Christian og jeg har startet filmingen fra dette rallyet... Så om du vil hjelpe til på denne, eller vente og heller bli med på neste avgør du selv :)

Men det ville ha hjulpet en del om du ville være med nå, da :wink:


Og som Christian sier - det hadde vært fint om dere lastet opp reprisene til pluginsiden så har vi litt å bedrive tiden fram mot helgen med :wink:
"I love it when a plan comes together"
Bengt Andersson
Posts: 67
Joined: 2007 Jan 25 5:31 pm

Post by Bengt Andersson »

Jag fattar inte hur man gör dessa zip filer, kan man ladda upp på vanligt vis.

Mvh Bengan
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Visst kan du ladda upp på vanligt vis.

Annars markerar man alla filer, högerklickar och väljer "Skicka till -> Komprimerad mapp" Fungerar nästan exakt lika på Vista och XP.
User avatar
Vegard Bjorhovden
Posts: 102
Joined: 2008 Mar 21 11:03 pm

Post by Vegard Bjorhovden »

Kan noen lage en liste over de 8 beste i hver klasse fra SS2 til SS5?
Last edited by Vegard Bjorhovden on 2009 Jan 30 10:32 pm, edited 1 time in total.
It's a long way to the top if you wanna rock 'n roll
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Ikväll kommer en ny sida där man kan ladda hem repriserna som laddats upp här på sidan.
Robin Nilsson
Posts: 210
Joined: 2007 Jul 20 10:18 pm

Post by Robin Nilsson »

jag har lagt upp repriser och skin nu iaf så skinet finns färdigt ifall jag ska vara med på film
Bengt Andersson
Posts: 67
Joined: 2007 Jan 25 5:31 pm

Post by Bengt Andersson »

Jag fick till lite zip filer med hjälp av sonen, tur man är kompis med den yngre generationen :D

Mvh Bengan
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Nu finns repriser som man kommer åt via resultatsidan. Strax under rubriken hittar ni länken. Om inte så tryck på "Uppdatera"-knappen i er webbläsare.
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Erik Persson wrote:Nu finns repriser som man kommer åt via resultatsidan. Strax under rubriken hittar ni länken. Om inte så tryck på "Uppdatera"-knappen i er webbläsare.
Og med det setter vi deadline for opplasting av repriser til midnatt lørdag. Alt som kommer etter det er for sent for denne filmen :wink:
"I love it when a plan comes together"
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Roy Magnes wrote:Og med det setter vi deadline for opplasting av repriser til midnatt lørdag. Alt som kommer etter det er for sent for denne filmen :wink:
Da var deadline passert. Jeg har sittet med opptak hele dagen i dag, så starter med redgering i morgen... Tror dette kan bli en bra film, det er en større variasjon i biler nå enn i fjor :)
"I love it when a plan comes together"
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Alle de siste opptakene mine er unnagjort i dag. Det er sterkt med 52 stykker som har lastet opp reprisene sine! Det blir en masse med jobb, men med så mange biler kan det bli en bra film av det også :)

Jeg har startet redigeringen, og tar sikte på å få hele filmen klar til helgen igjen :)


Ps: Burde vi ha laget en tråd med "Filmer 2009" eventuelt å ha skiftet navn på denne?
"I love it when a plan comes together"
Robin Nilsson
Posts: 210
Joined: 2007 Jul 20 10:18 pm

Post by Robin Nilsson »

fasen vad snabb du är roy skitbra jobbat. Vet vilket jobb det är med film så jag är väldigt imponerad Hejja Norge!!
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Snyggt jobbat Roy, du är kungen! :D
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Post Reply