Hälsinge SC

Allt som inte har med spelet att göra
Post Reply
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Hälsinge SC

Post by Anders Alm »

Var det nån o kollade på detta rally :wink:
Såg att Erik o Anders körde med ett inte så bra resultat :shock:
Fast jag tänkte höra vad ni tyckte om Rickie Borgström... Har snackat om denna talang innan men nu gjorde han en kanon tävling igen.
Första snötävling med en GrH bil o så blir han bästa rwd :?
I sin första grus tävling(hösten 2008) med GrH volvon så ledde han nästan totallt när motorn började gå illa.
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Kollade varenda sträcka från första parkett 8) Bästa resultat jag nånsin gjort, 3:a i B 2wd! Hela teamet stod som fågelholkar när vi kom in och fick se resultatet :lol: Nu laddar vi vidare mot Lima.
På SS2 passerade vi den röda JIS-Volvon som befann sig på fel sida snövallen :(
Jag e oxå imponerad av Rickie, har inte så bra koll på honom, men fort åker han!
User avatar
Chris Nyström
Posts: 339
Joined: 2008 Jan 31 8:40 pm

Post by Chris Nyström »

jag fick inte så något mer än serviceplatsen som vanligt 8)

jäkligt fint väder i allafall
"Det är mycket räv och rackar spel i den här branchen"

citat av: Per Eklund

www.cnmotorsport.se
Mitsubishi Lancer Evo7 Grp.A
Toyota Corolla WRC
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Tommie Lindberg wrote:Kollade varenda sträcka från första parkett 8) Bästa resultat jag nånsin gjort, 3:a i B 2wd! Hela teamet stod som fågelholkar när vi kom in och fick se resultatet :lol: Nu laddar vi vidare mot Lima.
På SS2 passerade vi den röda JIS-Volvon som befann sig på fel sida snövallen :(
Jag e oxå imponerad av Rickie, har inte så bra koll på honom, men fort åker han!
Grattis Tommie. Jäkligt bra kört. Nu va ni väl så pass många så det blev en poäng också,
Fortsätt så där :wink: :smt023
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Tommie Lindberg wrote:Kollade varenda sträcka från första parkett 8) Bästa resultat jag nånsin gjort, 3:a i B 2wd! Hela teamet stod som fågelholkar när vi kom in och fick se resultatet :lol: Nu laddar vi vidare mot Lima.
På SS2 passerade vi den röda JIS-Volvon som befann sig på fel sida snövallen :(
Jag e oxå imponerad av Rickie, har inte så bra koll på honom, men fort åker han!
Ja grattis Tommie :wink: Såg videon på motorsport4sale , många fina bilar va med o körde. Även b o c förare har fina bilar nu för tiden :?
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Post Reply