ford focus 06

Nya bilar och gamla bilar
Post Reply
Anders Lindbladh
Posts: 267
Joined: 2009 Feb 18 11:48 am

ford focus 06

Post by Anders Lindbladh »

Jag har ett ännu ett problem. Jag har installerat ford focus wrc 06, men när jag ska köra online kan jag ej välja denna bil. Jag kan endast välja bland orginalbilarna. Det är inga problem när jag kör i Shakedown-läget, men när jag ska köra online kan jag ej välja ford focus wrc 06. Vet någon vad det kan vara för fel ?
Anders Svärd
Posts: 420
Joined: 2008 Mar 06 7:32 pm

Re: ford focus 06

Post by Anders Svärd »

Anders Lindbladh wrote:Jag har ett ännu ett problem. Jag har installerat ford focus wrc 06, men när jag ska köra online kan jag ej välja denna bil. Jag kan endast välja bland orginalbilarna. Det är inga problem när jag kör i Shakedown-läget, men när jag ska köra online kan jag ej välja ford focus wrc 06. Vet någon vad det kan vara för fel ?
Har du rätt physics installerat så det inte är nån gammal physics du har ?
Anders Lindbladh
Posts: 267
Joined: 2009 Feb 18 11:48 am

Re: ford focus 06

Post by Anders Lindbladh »

Anders Svärd wrote:
Anders Lindbladh wrote:Jag har ett ännu ett problem. Jag har installerat ford focus wrc 06, men när jag ska köra online kan jag ej välja denna bil. Jag kan endast välja bland orginalbilarna. Det är inga problem när jag kör i Shakedown-läget, men när jag ska köra online kan jag ej välja ford focus wrc 06. Vet någon vad det kan vara för fel ?
Har du rätt physics installerat så det inte är nån gammal physics du har ?[/quot

Ska testa och se om det är det som är problemet.
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

du har 2x 2x trådar nu :P Ja antingen har du orginal physiken elr så har tjeckerna uppdaterat
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Tjeckerna uppdaterade fysiken till Focus -06:an för några veckor sedan, så den gamla fysiken funkar inte.Nya fysiken finns att ladda ner här på hemsidan eller på pluginsidan.
Tydligen så var det en justering av hjulen, då Robert Sahlstedt upptäckt att det var olika storlek på framhjulen tror jag att det var.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Post Reply