Föråkare

Nya bilar och gamla bilar
Post Reply
Erik Danielsson
Posts: 166
Joined: 2008 Mar 20 1:59 am

Föråkare

Post by Erik Danielsson »

Bilen som är med på bla Killingen tror jag, wow wow bilen som Erik Persson säger, vart kan man få tag i den nån stans?
skulle vara riktigt kul att ha den.

Tack på förhand
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

Jag har den, fast det är egentligen en Lancer Evo 7:a med saftblandare på taket. Wowwow ljudet spelas inte upp när man kör utan läggs till när man redigerar filmen...
Image
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

borde det inte funka att lägga in i ljudet i spelet ? det borde inte va så mega svårt. men själv skulle jag nog inte klara det :P men det finns säkert någon som kan eller ?
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

saken är den att sirenljudet är ganska kort (bara ett par sekunder) har jag för mig. Det måste gå att på nåt sätt loopa ljudet om och om igen, vilket jag inte vet hur man gör. det du skulle kunna prova är att lägga in ljudet i iTunes eller WMP och sen ha igång det i bakgrunden medans RBR är igång...
Image
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Simon du har inte lust att skicka föråkarn till mig på MSN eller någe?
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
Erik Danielsson
Posts: 166
Joined: 2008 Mar 20 1:59 am

Post by Erik Danielsson »

Rasmus Persson wrote:Simon du har inte lust att skicka föråkarn till mig på MSN eller någe?
Vet ej om det går...han skulle kolla om han hade den på den andra datorn
åt mig med, men jag har inte hört någe än och det var ett tag sen så han kanske inte har den kvar tyvärr :(
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

Hej

har varit borta ett tag, den kan finnas på gamla datorn, har inte hunnit plocka ihop den ännu...
Image
Post Reply