HJÄLP!!!

Hur ställer man in bilen
Post Reply
Markus Andersson
Posts: 280
Joined: 2007 Feb 04 10:46 pm

HJÄLP!!!

Post by Markus Andersson »

Hur ska setupen vara när man kör på asfalt, har försökt idag att få till en men har inte lyckats någe bra alls.....aå nån kanske kan hjälpa mej att få till en asfalts setup
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Re: HJÄLP!!!

Post by Hasse Onkamo »

Macke wrote:Hur ska setupen vara när man kör på asfalt, har försökt idag att få till en men har inte lyckats någe bra alls.....aå nån kanske kan hjälpa mej att få till en asfalts setup
Vad har du för bil :?:
Markus Andersson
Posts: 280
Joined: 2007 Feb 04 10:46 pm

Post by Markus Andersson »

Toyota Corolla, skoda fabia och Ford fiesta Flexfuel (har inte riktigt bestämt mej vilken jag ska köra i RBR serien.
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Macke wrote:Toyota Corolla, skoda fabia och Ford fiesta Flexfuel (har inte riktigt bestämt mej vilken jag ska köra i RBR serien.
Då kan jag inte hjälpa dig om du inte vet :D
Hör med Skoda killarna om setup.
Markus Andersson
Posts: 280
Joined: 2007 Feb 04 10:46 pm

Post by Markus Andersson »

Tror mest på Toyota corollan
Markus Andersson
Posts: 280
Joined: 2007 Feb 04 10:46 pm

Post by Markus Andersson »

Nu är det klart att det blir Toyota Corolla, nån som har nån setup på asfalt till den bilen ?
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Markus Andersson wrote:Nu är det klart att det blir Toyota Corolla, nån som har nån setup på asfalt till den bilen ?
Ja brorsan har. Men då får du vara snäll o klappa han medhårs :D
Du får maila han o fråga (Jan Onkamo)
Markus Andersson
Posts: 280
Joined: 2007 Feb 04 10:46 pm

Post by Markus Andersson »

Har problem med setuper som jag fått av andra, när jag lägger in dom i "saved games", väljer bilen jag vill ha t.ex Fiesta FF (haft mest problem med) väljer bilen i spelet och går sedan in på "tune car" och "load Setup", i den menyn är det då tomt, finns inga setuper sparade där, vet inte vad som är fel men kan kanske få hjälp


//Macke nr 52
//Mackan
Markus Andersson
Posts: 280
Joined: 2007 Feb 04 10:46 pm

Post by Markus Andersson »

tror nu att det e setupen det e fel på , eller nåt, för dom 2wd bilarna på dom så funkar inte setupen, men på dom 4wd bilarna funkar det, så det är nog helt enkelt setupen de e fel på :(
//Mackan
Tommy Hamreus
Posts: 117
Joined: 2007 Jan 01 2:26 pm

Post by Tommy Hamreus »

Om det är tomt kan setupfilen ha fel namn. tex att den du fått den av har den installerat på en annan bilplats.
Markus Andersson
Posts: 280
Joined: 2007 Feb 04 10:46 pm

Post by Markus Andersson »

E det nån som har bra setup till Xsara 05 och subaru 06 och vill dela med sig?
//Mackan
Post Reply