Nya sträckor!

Nya bilar och gamla bilar
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Oskar Olsson wrote:Den idioten som kom på idén att nya sträckor endast ska kunna köras online är helt jävla dum i huvudet.
Givande inlägg. Skriv nåt mer smart!
Patrik Eriksson
Posts: 124
Joined: 2008 Jul 24 4:07 pm

Post by Patrik Eriksson »

håller med Tom
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

Norrbaggen från Falun sa det jag tänkte säga.... :wink:
Image
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Håller fullkomligt med föregående talare.
Om man vill träna dessa sträckor så är det ju bara att donera till pluginet och lägga upp egna träningsrallyn och vips så kan man ju köra dessa sträckor hur mycket man vill.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

hela tanken med det är att förhindra hotlapping..
dvs att man hårdtränar sträckorna inför ett rally.

istället så är det lika okänt för alla (givetvis, fler tävlingar = mer erfarenhet, precis som i verkligheten).

så ja...

vill du träna, donera och lägg upp egna tävlingar då.
eller kolla vilka tävlingar sträckorna är med på och kör dem.
precis som alla andra gör.
Oskar Olsson
Posts: 151
Joined: 2007 May 01 11:05 pm

Post by Oskar Olsson »

Tom Östertun wrote:
Oskar Olsson wrote:Den idioten som kom på idén att nya sträckor endast ska kunna köras online är helt jävla dum i huvudet.
Givande inlägg. Skriv nåt mer smart!
Ja för ditt och Patrik Eriksson inlägg var ju verkligen jätte givande.

Jag tycker det är mycket konstigt att det endast är till RBR idioterna till skapare gör så här, till rFactor, GTR2 ect släpps ju skiten så man kan köra det fritt, beror detta på att dom som gör saker till RBR är efterblivna idioter eller? Dom flesta vill ändå inte tävla online utan bara köra det jävla spelet offline.
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Oskar Olsson wrote:Jag tycker det är mycket konstigt att det endast är till RBR idioterna till skapare gör så här, till rFactor, GTR2 ect släpps ju skiten så man kan köra det fritt
Håll dig till rFactor och GTR2 då och sluta pesta runt här. Har du förresten någon gång reflekterat över det faktum att språket speglar intellektet?
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Oskar Olsson wrote:
Tom Östertun wrote:
Oskar Olsson wrote:Den idioten som kom på idén att nya sträckor endast ska kunna köras online är helt jävla dum i huvudet.
Givande inlägg. Skriv nåt mer smart!
Ja för ditt och Patrik Eriksson inlägg var ju verkligen jätte givande.

Jag tycker det är mycket konstigt att det endast är till RBR idioterna till skapare gör så här, till rFactor, GTR2 ect släpps ju skiten så man kan köra det fritt, beror detta på att dom som gör saker till RBR är efterblivna idioter eller? Dom flesta vill ändå inte tävla online utan bara köra det jävla spelet offline.
Varför ska man släppa allt gratis?
Finns många som lägger ner nästan hela deras fritid på det här spelet. Inte mer än rätt att dom får lite pröjs för det. Vill man ha nåt gratis så finns det andra spel eller håll till godo med det som är fritt här. Bara o välja :!:
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Hasse Onkamo wrote:
Oskar Olsson wrote:
Tom Östertun wrote:Givande inlägg. Skriv nåt mer smart!
Ja för ditt och Patrik Eriksson inlägg var ju verkligen jätte givande.

Jag tycker det är mycket konstigt att det endast är till RBR idioterna till skapare gör så här, till rFactor, GTR2 ect släpps ju skiten så man kan köra det fritt, beror detta på att dom som gör saker till RBR är efterblivna idioter eller? Dom flesta vill ändå inte tävla online utan bara köra det jävla spelet offline.
Varför ska man släppa allt gratis?
Finns många som lägger ner nästan hela deras fritid på det här spelet. Inte mer än rätt att dom får lite pröjs för det. Vill man ha nåt gratis så finns det andra spel eller håll till godo med det som är fritt här. Bara o välja :!:

PDT_001 PDT_002
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Håller med ! Man kan ju inte få allt gratis , Klart man får pynta för få köra en del sträcker , jag tycker det bara är bra för då kanske det kommer mer och fler sträcker och förhoppningsvis mer bilar :) och så tycker jag det är bra att dom sätter en del sträcker bara på online så man inte kan sitta och nöta en sträcka i 6 dagar inann man kan hela sträckan utan till :wink: :roll:
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
User avatar
Bengt Lundgren
Posts: 65
Joined: 2009 Jan 04 9:01 am

Post by Bengt Lundgren »

:roll:

Till dom/de som tycker att det skall vara gratis, kom hem till mej och hjälp mej att anlägga ny trädgård med terasser etc, kan man få gjort det gratis är det ju toppen :idea:
Ole Marius Myrvold
Posts: 104
Joined: 2008 Jun 25 4:17 pm

Post by Ole Marius Myrvold »

Oskar Olsson wrote: Jag tycker det är mycket konstigt att det endast är till RBR idioterna till skapare gör så här, till rFactor, GTR2 ect släpps ju skiten så man kan köra det fritt, [....]
Vet ikke til GTR2, men det finnes mye til rFactor som koster penger, evt. krever ting man må kjøpe for å spille, så du tar nok feil der!
Ole Marius Myrvold NMK Elverum
Bilcross jr (folkrace) - SAAB 900
Oskar Olsson
Posts: 151
Joined: 2007 May 01 11:05 pm

Post by Oskar Olsson »

Hade man fått köra sträckan offline hade jag mer än gärna betalat dom där 80 kronorna för den, det är att den endast går att köra online i tävlingar jag tycker är ruttet.

Men ni är ju minst lika ruttna... Ryggdunkning deluxe, är ni kära i varann eller?
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Oskar Olsson wrote:är ni kära i varann eller?
Ja. Sotis?
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

nu drar vi i handbromsen här annars kommer jag se till att tråden blir rejält låst.

eventuellt skitsnack om vad som är rätt resp fel ang endast online sträckor kan ni ta i PM eller på MSN eller nåt.

allt är upp till skaparen av sträckorna hur han vill ha det.

tex Pribram 1 och PTD Rallysprint är tillgängliga offline.
Pribram 2 och de 4 nya betal sträckorna kommer inte vara tillgängliga offline.
de 2 nya gratis sträckorna vet jag inte eftersom jag inte kan läsa tjeckiska.

men saken är att det finns sträckor som är tillåtna offline och det finns sådana som inte är det och det är skaparen som bestämt.
acceptera eller spela nåt annat spel, valet är fritt.

vi kanske skulle börja ta betalt för att köra serien också, eller vad säger ni grabbar?
Post Reply