Nya sträckor!

Nya bilar och gamla bilar
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

Lilla Oskar, vad gör du här egentligen? Hur hittade du hit? Här pratar vi om rally och är hygglo mot varann. Eftersom du inte håller dig till nåt utav dem kan du dra tillbaks där du kom ifrån :smt006

Go ToM!
Image
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Andreas Karlsson wrote:vi kanske skulle börja ta betalt för att köra serien också, eller vad säger ni grabbar?
Det är faktiskt ingen dum idé, så länge det hamnar på en lagom nivå... På det viset skulle ni som håller i serien få lite extra motivation oxå... :)
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

Och vissa rötägg finner intresset att tracka folk på andra ställen...
Image
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

AMEN! För det grabbar :-)
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

Nu är det dock ganska "offtopic" men...

Jag tror inte att vi skall ta betalt för att få vara med i serien, dock så tycker jag att folk som skulle kunna tänka sig att lägga en slant för att få vara med och köra kan donera en enligt vad de själva tycker är en rimlig peng för att få vara med.
Oskar Olsson
Posts: 151
Joined: 2007 May 01 11:05 pm

Post by Oskar Olsson »

Simon Ek wrote:Lilla Oskar, vad gör du här egentligen? Hur hittade du hit? Här pratar vi om rally och är hygglo mot varann. Eftersom du inte håller dig till nåt utav dem kan du dra tillbaks där du kom ifrån :smt006

Go ToM!
Oj, och jag som trodde att det var ett forum för spelet "Richard Burns Rally".. Dessutom så var jag inte otrevlig mot någon på detta forumet i mitt första inlägg, utan påpekade bara att han som kom på idén med sträckor som endast kan köras online är dum i huvudet. Sen kom ju hela ryggdunkar eliten och antydde att jag var snål och ointelligent.

Detta forumet är rena drömstället för ett forumtroll, alla låtsasrallyförare i medelåldern blir upprörda som sjutton så fort man inte slickar röv.
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Orka...
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

Kan du inte bara försvinna? Spärra tråden Karlsson....palla sån här barnslighet...
Image
Oskar Olsson
Posts: 151
Joined: 2007 May 01 11:05 pm

Post by Oskar Olsson »

Inget att kontra med eller?
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

Har ingen lust...och behöver inte "kontra" med nåt
Image
Oskar Olsson
Posts: 151
Joined: 2007 May 01 11:05 pm

Post by Oskar Olsson »

Simon Ek wrote:Har ingen lust...och behöver inte "kontra" med nåt
Nej eftersom du högst troligen inte har något att komma med... Som sagt så skrev jag bara vad jag ansåg om att nya sträckor bara kan köras online, jag kan inte hjälpa att det är en öm punkt för er "rallyförare" men jag har rätt att skriva vad jag tycker om det.

Dessutom är det skitkul att se hur upprörda ni blir för små skitsaker.
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

Om det du sett tidigare i tråden var att vi blev upprörda så har du sett fel, ordet jag tror dem flesta av oss här tycker passar bäst är tröttsamt...

Du får jättegärna säga vad du tycker, men strunta i påhopp och annat skit...
Image
Oskar Olsson
Posts: 151
Joined: 2007 May 01 11:05 pm

Post by Oskar Olsson »

Simon Ek wrote:Om det du sett tidigare i tråden var att vi blev upprörda så har du sett fel, ordet jag tror dem flesta av oss här tycker passar bäst är tröttsamt...

Du får jättegärna säga vad du tycker, men strunta i påhopp och annat skit...
Var skrev jag påhopp i första inlägget? I andra använde jag ordet "ruttna" och det var efter antydan om att jag var snål och ointelligent.

Om jag nu jätte gärna får skriva vad jag tycker, varför tycker hela ryggdunkargänget att det är tröttsamt isåfall?
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

Mannen, skriv vad fan du vill, får se vad kul svar du får framöver på forumet!

Ha det bra :wink:
Image
Anders Svärd
Posts: 420
Joined: 2008 Mar 06 7:32 pm

Post by Anders Svärd »

Är det inte toppen är det finns folk som kan & orka lägga ner en massa tid på att göra spelet ännu bättre ?

Klart att dom vill ha lite pröjs tillbaka.
Post Reply