Problem med snömod

Här hjälps vi åt att lösa problem som uppstår
Post Reply
Jonas Fredriksson
Posts: 8
Joined: 2009 Jul 06 10:37 am

Problem med snömod

Post by Jonas Fredriksson »

Hej, jag laddade ner snömod till originalbilarna. Efter det kunde jag inte joina nån server, fick nåt fel med physics 1.02.
Jag böt tillbaka till den vanliga physics-filen och det funkade.
Måste man byta fil såfort man ska köra snöbana?
Sen undrar jag när ni kör era tävlingar.
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Re: Problem med snömod

Post by Tom Östertun »

Jonas Fredriksson wrote:Hej, jag laddade ner snömod till originalbilarna. Efter det kunde jag inte joina nån server, fick nåt fel med physics 1.02.
Jag böt tillbaka till den vanliga physics-filen och det funkade.
Måste man byta fil såfort man ska köra snöbana?
Sen undrar jag när ni kör era tävlingar.
Japp, tyvärr är det så att man måste byta fysik om man ska köra snömod och byta tillbaka när man har tröttnat på snö. Ett tips är att göra i ordning två fysiker med bilarna du vill ha i spelet, en med snömod och en original.

Just nu är det uppehåll i själva rbr-serien, men den kommer nog igång så småningom. Annars finns det en hel uppsjö av andra serier här, dom hittar du i här i forumet.
Jonas Fredriksson
Posts: 8
Joined: 2009 Jul 06 10:37 am

Re: Problem med snömod

Post by Jonas Fredriksson »

Tom Östertun wrote:
Jonas Fredriksson wrote:Hej, jag laddade ner snömod till originalbilarna. Efter det kunde jag inte joina nån server, fick nåt fel med physics 1.02.
Jag böt tillbaka till den vanliga physics-filen och det funkade.
Måste man byta fil såfort man ska köra snöbana?
Sen undrar jag när ni kör era tävlingar.
Japp, tyvärr är det så att man måste byta fysik om man ska köra snömod och byta tillbaka när man har tröttnat på snö. Ett tips är att göra i ordning två fysiker med bilarna du vill ha i spelet, en med snömod och en original.

Just nu är det uppehåll i själva rbr-serien, men den kommer nog igång så småningom. Annars finns det en hel uppsjö av andra serier här, dom hittar du i här i forumet.
Ok, tackar. då får jag ladda ner snömod och lägga i nån annan mapp.
Post Reply