Nej det är svårt att hitta nå ny favorit, det är ju ingen som sticker ut i mängden direkt....Anders Alm wrote:Jag tillhör den skara som tappade intresset för F1 när Schumi slutade att köra. Schumi var o är säkert det fortfarande en så otrolig tävlings människa
att han tyvärr gick över gränsen ibland , det kan nog vi nog alla vara överäns om eller Kenneth
Tyvärr har jag ingen ny favorit i F1 då jag tycker alla som kör nu är väldigt bleka o tråkiga jämnfört med den "stora" Schumi
men dom situationerna som alla pekar ut och kallar fusk är ju inte så självklara som många vill ha det till! ni vet inte om han gjorde det med flit eller hur! och när man ser repriserna så är det inte 100% säkert heller....
tänk er själv om ni sitter där, ibland har dom inte änns 1 sekund på sig att ta beslut utan det går på instinkt! och då händer sånna här raceincidenter som det normalt heter då vanliga förarna är inblandad.
jag tycker personligen att kvalet i monaco är det som var värst men som sagt bara schumacher vet till 100% vad som hände!
synd att dom har förbjudit tankningar nästa år, då har ju alla samma strategi. där försvann den spänningen...
Läste att Jack Villeneuve försöker få en styrning nästa år =) han skulle ju bara skämma ut sig ännu mer....