Real rally

Allt som inte har med spelet att göra
Kalle Kronkvist
Posts: 111
Joined: 2008 Feb 27 9:21 pm

Post by Kalle Kronkvist »

Jag ska ner till "viken" o kolla lite sladdar.
Attachments
Rookie Racing.jpg
Rookie Racing.jpg (2.06 KiB) Viewed 4934 times
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Kalle Kronkvist wrote:Jag ska ner till "viken" o kolla lite sladdar.
Very nice :wink:
Stefan Larsson

Post by Stefan Larsson »

vi ska också ner jag och robert andersson och rickard andersson. får se om de blir några sladdar :lol:
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

vi är på plats i viken redan halv 8 skulle jag tro :D Sen ska vi ut o reka sträckorna o kolla om det finns något intressant :)
Jesper Nilsson
Posts: 329
Joined: 2007 Jan 01 4:44 pm

Post by Jesper Nilsson »

Någon som ska kolla på EMK kannan den 5:e? Håll utkik efter en mörkgrön 855 R ;) Ser ni mig så hälsa gärna ! :D
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

Tommie tycker du borde skaffa bättre rör så man hör när du kommer fram i skogarna pga. att din bil lät så lite fick jag aldrig med dig på bild ;( men dock kanske på skolan :P stod gick runt din bil ett bra tag :P hade grå gröna arbets byxer med reflex och svart tröjja. kanske såg mig.. någon annan som körde viks 8:an eller va och titta ? själv stod man i sista kurvan på ss1 ungifär 70 bilar sedan ss4 över dubbelvarnat krön som nöp mycket
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

Tommie har redan lovat att köpa ny bil till nästa säsong ;)
hoppas det blir nåt med lite klös i då så han slipper stå upp och köra för att komma på pallen :D
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Fiesta ST eller Clio Ragnotti får vi hoppas på ! :twisted:
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

vilken tur då kanske han kommer med på något fotto ;P
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

oj glömde en viktig sak kommer upp bilder på www.ringebyfoto.3w.se
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

Erik Brodin wrote:Fiesta ST eller Clio Ragnotti får vi hoppas på ! :twisted:
tal om det ja...
User avatar
Jim Hjerpe
Posts: 681
Joined: 2007 May 10 1:44 pm

Post by Jim Hjerpe »

får hoppas det blir en fiesta då.. går bättre, lättare med delar osv från Andreas.. är min erfarenhet iaf..

Calle Ward har ju clio-byggsatser till salu.. Priset börjar på 200.000..
Det är ju vad man får en färdig fiesta för, med öhlinare och allt..
// Jim Hjerpe
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

prata inte med mig om detdär, allt jag har hört från Tommie är att han funderar på en Clio Ragnotti (igen).

vad det blir bryr jag mig inte om så länge det låter mer/bättre än den stackars 306an ;)
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Rasmus Harrström wrote:Tommie tycker du borde skaffa bättre rör så man hör när du kommer fram i skogarna pga. att din bil lät så lite fick jag aldrig med dig på bild ;( men dock kanske på skolan :P stod gick runt din bil ett bra tag :P hade grå gröna arbets byxer med reflex och svart tröjja. kanske såg mig.. någon annan som körde viks 8:an eller va och titta ? själv stod man i sista kurvan på ss1 ungifär 70 bilar sedan ss4 över dubbelvarnat krön som nöp mycket
Haha så det var du som stod där ^^ du och 2 andra???

Stod i förvarning mål på 1an sen några km in från målet på 6an. Häftig bilåka på 6an PDT_003
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

Johan Gustavsson wrote:
Rasmus Harrström wrote:Tommie tycker du borde skaffa bättre rör så man hör när du kommer fram i skogarna pga. att din bil lät så lite fick jag aldrig med dig på bild ;( men dock kanske på skolan :P stod gick runt din bil ett bra tag :P hade grå gröna arbets byxer med reflex och svart tröjja. kanske såg mig.. någon annan som körde viks 8:an eller va och titta ? själv stod man i sista kurvan på ss1 ungifär 70 bilar sedan ss4 över dubbelvarnat krön som nöp mycket
Haha så det var du som stod där ^^ du och 2 andra???

Stod i förvarning mål på 1an sen några km in från målet på 6an. Häftig bilåka på 6an PDT_003
jupp var jag. men var det du som stod in på den där typ mötesplattsen ?
Post Reply