Real rally

Allt som inte har med spelet att göra
User avatar
Elias Lundberg
Posts: 361
Joined: 2009 Jan 10 6:39 pm

Post by Elias Lundberg »

är det nån som har det klippet skulle villja se det ! :P
//Elias
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »



borde vara det klippet va?
User avatar
Kim Gustafsson
Posts: 557
Joined: 2007 Jan 11 11:05 pm

Post by Kim Gustafsson »

Katrineholm blir det även för mig! ska nog försöka komma ut och ta lite kort :D
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Ska ta sista rycket nu med rallybilen Torsdag , Fredag . Sen blire stå på favvo sträckan på Lördag =) . sen tillbaka till SKOBES en stund kika gärna förbi =)
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
User avatar
Peter Lundström
Posts: 266
Joined: 2007 Jan 01 10:13 pm

Post by Peter Lundström »

Kalle Kronkvist wrote:Grattis!
till seriesegern Janne o Ola!

Inte dåligt vad ni måste ha mekat på efter rullet i kolsva. Jag såg in-car klippet o har undrat vad bakhjulet högg i,för du hade ju inte röven så jävla långt ner innan de börja o rulla?
Ja med det fina lack jobbet som Janne gjorde så borde det tagit minst 3 veckor i reparationstid :lol: (han sprayade den med kallgalv sprayburk för det va iaf silver nyans :roll: )
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Det blir nog Vilda Ryd till helgen :wink: Fler som tänkt samma som jag :?:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Anders Alm wrote:Det blir nog Vilda Ryd till helgen :wink: Fler som tänkt samma som jag :?:
Katrineholm SM/DM
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Hasse Onkamo wrote:
Anders Alm wrote:Det blir nog Vilda Ryd till helgen :wink: Fler som tänkt samma som jag :?:
Katrineholm SM/DM
JA jag hade väll också helst velat se Sm igen men jag får trösta mig med att
jag redan sett SM vid SSR och Snapphane i år.
Men det är fina rally vägar i Ryd också :wink:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Kalle Kronkvist
Posts: 111
Joined: 2008 Feb 27 9:21 pm

Post by Kalle Kronkvist »

Är det nån som har en aning om hur många det är som ska köra shakedown-sträckan imorrn i sm-et???
Jag har inte tid att se rallyt tyvärr men är sugen på att se nåt! Men de måste ju va ett skapligt gäng o se om de ska va värt o åka dit.
Daniel Ekdahl
Posts: 56
Joined: 2008 Jan 31 9:11 pm

Post by Daniel Ekdahl »

Rasmus Persson wrote:Ska ta sista rycket nu med rallybilen Torsdag , Fredag . Sen blire stå på favvo sträckan på Lördag =) . sen tillbaka till SKOBES en stund kika gärna förbi =)

Hur mycket har du kvar på bilen? :P
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

Daniel Ekdahl wrote:
Rasmus Persson wrote:Ska ta sista rycket nu med rallybilen Torsdag , Fredag . Sen blire stå på favvo sträckan på Lördag =) . sen tillbaka till SKOBES en stund kika gärna förbi =)

Hur mycket har du kvar på bilen? :P
Håller på med bilen för fullt ! Ska snart montera oljefilteret och i med olja , har hunnit bytit bromsarna fram , Behövde inte byta oken dom var rätt så fina endå . Blir nog en första åktur idag känns det som =)
Citerat från hans bilddagbok. dirr länk http://JRPersson.bilddagboken.se/p/show ... rectlink=1
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

Någon som vill tippa DM fältet i k holm?? gå i sådana fall in på http://e-rallyvideo.zmn.se/ tippa 50 kr vinnarn tar hem hela skiten om inte flera tippat samma då det delas!
Jan Onkamo
Posts: 71
Joined: 2007 Jan 01 8:07 pm

Post by Jan Onkamo »

Rasmus Harrström wrote:Någon som vill tippa DM fältet i k holm?? gå i sådana fall in på http://e-rallyvideo.zmn.se/ tippa 50 kr vinnarn tar hem hela skiten om inte flera tippat samma då det delas!
Vilka rullar då ? 8) :lol: :lol:
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Blääää ! Grinfärdig.com Först värsta jobbiga kabelbrottet vid generatorn . sen Glad igen tills vred om tändningen värdens j*vla flipper spel i instrumentet . ( blinkande och hade sig) men sen skulle vi starta . men inte ett ljud från soppa pumpen . och där tog dagen slut. Är ledig från skolan imorn och ska gör allt mitt bästa för att få iordning på den . Nu när sponsorerna ställt upp för mig så ska jag ställa upp för dom .

// Rasmus
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Fick ej igång på bilen , Fått igång på soppa pumpen mend et är någe mer vaisning. Ingen utställning imorn
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
Post Reply