France Snowmod sökes
- Erik Persson
-
- Tommie Lindberg
Bilden på förra sidan visar hur det ser ut i filen du laddar ner från downloadsidan här. Istället för att lägga in "physics" som är med på bilden, klickar du på "snow-france". Där finns en fil som också heter "physics", klistra in den i rbr-mappen så har du rätt fysik.
Det är allt som krävs för att köra tävlingen. Om du vill kan du även ändra utseende på sträckorna med hjälp av länken i mitt första inlägg, men det är alltså inte nödvändigt.
Det är allt som krävs för att köra tävlingen. Om du vill kan du även ändra utseende på sträckorna med hjälp av länken i mitt första inlägg, men det är alltså inte nödvändigt.
-
Jaaa nu sååå.. jag hade inte det i min mapp men nu när jag ladda ner 240 igen så låg ju snow france med där! Toppen!:) blir det halare på asfalten eller vad är det som händer med physics?
Tack för hjälpen!
Tack för hjälpen!
Tommie Lindberg wrote:Bilden på förra sidan visar hur det ser ut i filen du laddar ner från downloadsidan här. Istället för att lägga in "physics" som är med på bilden, klickar du på "snow-france". Där finns en fil som också heter "physics", klistra in den i rbr-mappen så har du rätt fysik.
The speed was good,but the coner was to tight!
-
-