Något måste göras.

Nya eller gamla sträckor / texturer
Post Reply
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Något måste göras.

Post by Rasmus Harrström »

Hualapai Nation: någon mer än jag som tycker att den sträckan e dålig gjord ? Så fort man åker av så blir det aouto CFH något som är förjäkla jobbigt. och samma på sträckan baklänges fast där hänger inte noterna med så man har inte en aning om om man kan ladda över krönen.. men som sagt det värsta e det där med CFH hela tiden riktigt tråkigt
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Re: Något måste göras.

Post by Hasse Onkamo »

Rasmus Harrström wrote:Hualapai Nation: någon mer än jag som tycker att den sträckan e dålig gjord ? Så fort man åker av så blir det aouto CFH något som är förjäkla jobbigt. och samma på sträckan baklänges fast där hänger inte noterna med så man har inte en aning om om man kan ladda över krönen.. men som sagt det värsta e det där med CFH hela tiden riktigt tråkigt
Hallo. Det är inget fel på den. Den är grym åt båda hållen. Särskilt baklänges :D
Ja håller med dig en viss del. Det gäller att man håller sig på vägen. Annars blir det lätt cfh.
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Re: Något måste göras.

Post by Rasmus Harrström »

Hasse Onkamo wrote:
Rasmus Harrström wrote:Hualapai Nation: någon mer än jag som tycker att den sträckan e dålig gjord ? Så fort man åker av så blir det aouto CFH något som är förjäkla jobbigt. och samma på sträckan baklänges fast där hänger inte noterna med så man har inte en aning om om man kan ladda över krönen.. men som sagt det värsta e det där med CFH hela tiden riktigt tråkigt
Hallo. Det är inget fel på den. Den är grym åt båda hållen. Särskilt baklänges :D
Ja håller med dig en viss del. Det gäller att man håller sig på vägen. Annars blir det lätt cfh.
aa det är ju det åker man av och även fall man skulle komma upp hur lätt som helst så blir det CFH
User avatar
Dennis Hernehult
Posts: 263
Joined: 2007 Jan 01 5:10 pm

Post by Dennis Hernehult »

Jag har svårt att lyckas köra av banan på halupai nation 1 8)
Däremot så har Halupai nation 2 riktigt läskiga hopp på slutet men det gör det hela lite roligare !
Jag kan väll hålla med om auto cfh till viss del men sammtidigt så är det rätt djupa stup utanför banan :roll:
_\|/__\|/__\|/_Dennis_\|/__\|/__\|/_
Post Reply