Seriens nuläge och framtid

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

Niclas Jagerhult
Posts: 234
Joined: 2007 Jan 03 7:03 pm

m

Post by Niclas Jagerhult »

Och då köra på tjeck pluginet?
//Jaeger
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Precis att använda det tjeckiska pluginet så länge.
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

Låter som en vetting idé för att upphålla intresset. Jag hoppas resultaten ifrån första deltävlingen fortfarande räknas då, eftersom det var nästan samma förutsättnignar om inte bättre då. 8)
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

om det nu blir en nystart, kan man hoppa in i grupp N?
jag lär väl säkert inte vara bland de bättre, men better try and fail then not try at all ;)
Markus Andersson
Posts: 280
Joined: 2007 Feb 04 10:46 pm

Post by Markus Andersson »

kan det bli en S1600 klass då?, borde ju finnas lite fler som e intreserade när man kommit in lite i att köra Fwd och det inte finns så många 4wd bilar att välja mellan.
//Mackan
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Det går bra att hoppa in. Oavsett klass man vill hoppa in i. Och alldeles oavsett hur mycket man tränat.

Och självklart ska vi köra s1600 om intresset finns. Vi slopade den då vi bara hade typ en eller två startande.
Jesper Nilsson
Posts: 329
Joined: 2007 Jan 01 4:44 pm

Post by Jesper Nilsson »

Ah , damma av subaru 03 nu då ;) eller så testar man grp N , men wrc ligger närmast hjärtat ;)
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Jesper Nilsson wrote:Ah , damma av subaru 03 nu då ;) eller så testar man grp N , men wrc ligger närmast hjärtat ;)
Bakhjuls drivna bilar ligger närmast mitt. Men tills vidare är det Suzuki Swiften som gäller. GrN har hamnat i dvala. :D
User avatar
Christer Wallin
Posts: 114
Joined: 2007 Jan 04 10:06 am

Post by Christer Wallin »

Tycker det verkar vettigt att dra igång serien igen även om det finns risk att tjeckerna kommer att ändra både WRC och Gr,N physicen inom en snar framtid.Jag tror att det kommer att bli många fler som kör igen om serien får en nystart. :D Själv gör jag som Hasse och kör s1600 :D , Gr.N bilen har hamnat längst in i garaget och får stå kvar där.
Jesper Nilsson
Posts: 329
Joined: 2007 Jan 01 4:44 pm

Post by Jesper Nilsson »

esh va fan :) Heja subaru ? eller är alla emot mig? 8) :lol:

Ne men skulle va duktigt kul om serien hoppar igång igen ! heja erik !
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

Måste man fortfarande betala tjeckerna? Har för mig att man behövde betala förut... :?
User avatar
Mattias Ahlstrom
Posts: 354
Joined: 2007 Jan 01 4:48 pm

Post by Mattias Ahlstrom »

Nja, betala behöver du bara göra om du vill kunna göra egna tävlingar. 70 spänn. Det är en engångskostnad. Vill du bara köra genom pluginet så kostar det gratis.
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

Va bra!
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

David Johansson wrote:Stämmer Erik. Nu är jag hemma och ska försöka få ut en test version snarast.
En liten undran, har du lyckats få undan lite tid till rbr pluginet på sistonde? :wink:
Lars Halvarsson
Posts: 4
Joined: 2007 Jan 07 4:29 pm

Post by Lars Halvarsson »

Fan va nice att serien drar igång igen... har längtat som f*n på detta.. dags att få fingrarna att börja klia lite igen. :)
Post Reply